316
О 61


   
    Опитування громадської думки. Як оцінити якість результатів опитування? Як проводити опитування? Як використовувати отримані дані? : для журналістів и політиків. - Київ : Фонд Демокр. ініціативи, 2005. - 87 с.
    Contents:
Передмова . - С .4
Початкові відомості: використання опитувань у політичних кампаніях . - С .6
Опитування громадської думки . - С .13
20 запитань, які журналіст має поставити стосовно результатів опитування . - С .43
Коментар Наталі Паніної до "20 запитань" . - С .54
Види і типи соціологічних досліджень. Типові помилки інтерпретації . - С .65
Соціологічне опитування: як воно робиться? Інтерв’ю з генеральним директором Київського міжнародного інституту соціології Володимиром Паніотто . - С .73
Кваліфікований замовник - який він? Інтерв’ю з директором фірми "Юкрейніан соціолоджі сервіс" Олександром Вишняком . - С .80
Кодекс правил професійної етики та діяльності Всесвітньої асоціації дослідження громадської думки (WAPOR) . - С .83
UDC

MeSH-main:
СОЦИОЛОГИЯ -- SOCIOLOGY
Number of copies: 1
ЧЗ (1)
Free: ЧЗ (1)