316 О 61
Опитування громадської думки. Як оцінити якість результатів опитування? Як проводити опитування? Як використовувати отримані дані? : для журналістів и політиків. - Київ : Фонд Демокр. ініціативи, 2005. - 87 с. Contents: Передмова . - С .4 Початкові відомості: використання опитувань у політичних кампаніях . - С .6 Опитування громадської думки . - С .13 20 запитань, які журналіст має поставити стосовно результатів опитування . - С .43 Коментар Наталі Паніної до "20 запитань" . - С .54 Види і типи соціологічних досліджень. Типові помилки інтерпретації . - С .65 Соціологічне опитування: як воно робиться? Інтерв’ю з генеральним директором Київського міжнародного інституту соціології Володимиром Паніотто . - С .73 Кваліфікований замовник - який він? Інтерв’ю з директором фірми "Юкрейніан соціолоджі сервіс" Олександром Вишняком . - С .80 Кодекс правил професійної етики та діяльності Всесвітньої асоціації дослідження громадської думки (WAPOR) . - С .83
MeSH-main: СОЦИОЛОГИЯ -- SOCIOLOGY
Number of copies: 1 ЧЗ (1) Free: ЧЗ (1)
|