614.7
Д 58


    "Довкілля і здоров’я", Всеукр. наук.- практ. конф. (2018 ; Тернопіль).
    Довкілля і здоров’я : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 27 - 28 квіт. 2018 р. / ред. С. Н. Вадзюк. - Тернопіль : Укрмедкнига, 2018. - 152 с.
Notes about the origin:
Copies. 521245 : з б-ки Палія Г. К.
    Contents:
Сергета, І. В. Показники кардіоінтервалографії юнаків і дівчат з різними типами гемодінаміки / І. В. Сергета, В. В. Ковальчук. - С .53
Макаров, С. Ю. Психофізіологічні характеристики та психодіагностичні кореляти функціонального стану організму студентської молоді в динаміці навчального року / С. Ю. Макаров. - С .85
Сергета, І. В. Особливості процесів розвитку провідних психофізіологічних функцій організму студентів на різних етапах навчання / І. В. Сергета, О. Ю. Панчук, О. В. Тимощук. - С .99
Теклюк, Р. В. Здоров’язберігаючі компетенції школярів та особливості їх змін в динаміці останніх десятиліть / Р. В. Теклюк, І. В. Сергета, О. Ю. Браткова. - С .105
Назарчук, О. А. Дослідження біоплівкоутворення та чутливості до антисептиків клінічних штамів Acinetobacterbaumannii pseudomonasaeruginosa / О. А. Назарчук. - С .128
Палій, Г. К. Дослідження механізму дії протимікробних засобів на стафілококи / Г. К. Палій, А. О. Дудар, Д. В. Палій. - С .130
UDC

MeSH-main:
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ФАКТОРЫ ВОЗДЕЙСТВИЯ -- ENVIRONMENTAL EXPOSURE
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ВОЗДЕЙСТВИЕ, БОЛЕЗНИ -- ENVIRONMENTAL ILLNESS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
Annotation: Вступ. Як відомо, порушення психологічної адаптації можуть стати причиною органічних змін інших органів та систем. Тому над- шичайно важливо проводити моніторинг можливих причин або ознак неадаптивних станів, особливо в осіб, що перебувають в умовах постійної напруги та стресу. Мета роботи. Оцінити ступінь прояву ознак різних психічних станів (за Айзенком) у студентів І-ІІ курсів. Матеріали і методи. У дослідженні взяли участь 68 осіб віком 17-23 роки. В обстежуваних визначено рівень тривожності, фрустро- ваності, агресивності та ригідності за тестом Г. Айзенка. Результати. Отримані дані показали, що високі показники тривожності, фрустрованості, агресивності та ригідності спостерігались у невеликої кількості студентів (2,94±2,06 %, 2,94±2,06 %, 4,41 ±2,51 % та 8,82±3,47 % відповідно). У більш ніж половини випадків було виявлено середній рівень агресивності та ригідності (у 64,71±5,87% та 54,41+6,09 % відповідно). Середні значення тривожності зустрічалися у 35,29+5,84 % обстежуваних, а фрустрації - у 25,00+5,29 %. У решти с тудентів спостерігали низькі рівні досліджуваних показників. Висновки. Таким чином у більшості студентів 1-11 курсів виявлено середні рівні агресивності та ригідності. Переважна кількість обстежуваних мають низький рівень тривожності та фрустрованості, однак також спостерігається багато випадків із середніми значеннями по шкалі даних ознак
Additional Access Points:
Вадзюк, С. Н. \ред.\
Павлюк, С. В.
Кулик, А. В.
Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського

Number of copies: 1
НА (1)
Free: НА (1)