Type of document : One-volume edition Edition cipher : 614.2/Б 83 Author(s) : Борщ В. І., Рудінська О. В., Кусик Н. Л. Title : Менеджмент та маркетинг в охороні здоров’я : навч. посібник Outputed data : Одеса: ОЛДІ-ПЛЮС, 2022 Quantitative characteristics :264 с.: іл. Team : Одес. НМУ Notes : Бібліогр.: в кінці розд. - Рек. до друку Вченою радою Одес. НМУ (протокол № 1 від 01.09.2022 р.) ISBN, Price 978-966-289-648-0: 460.00 р. UDC : 614.2 + 614.2:005.7(075.8) + 614.2:339.138(075.8) MeSH-main: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПЛАНИРОВАНИЕ -- HEALTH PLANNING КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT Annotation: Розглянуто основні поняття менеджменту в охороні здоров’я як науково обґрунтованого процесу управління, зокрема, на мікрорівні: закладів охорони здоров’я державної та приватної форм власності, та на макрорівні: національних систем охорони здоров’я. Надано базові засади управління персоналом у закладах охорони здоров’я, особливості кадрової політики та підбору персоналу в медичних закладах, основи оплати праці в охороні здоров’я, базові форми та системи оплати праці медичного персоналу та мотиваційні механізми управління медичним персоналом. Представлено сутність фінансово-економічних відносин та процесів в охороні здоров’я, фінансове середовище, основні моделі та системи фінансування охорони здоров’я. Описано базові засади та основні поняття стратегічного менеджменту в охороні здоров’я, особливості стратегічного планування закладів охорони здоров’я.Розглянуто основні поняття маркетингу в охороні здоров’я, функціонування ринку медичних послуг та напрямки маркетингових досліджень, перспективи використання медичного маркетингу в охороні здоров’я. Представлено особливості комплексного вивчення ринку в системі маркетингу охорони здоров’я, можливості використання маркетингових моделей та особливості позиціювання медичних послуг на ринку. Розглянуто основи ціноутворення в охороні здоров’я, зокрема, акцент зроблено на структурі ціни медичної послуги та особливостях ціноутворення в охороні здоров’я на державному рівні. Надано базові засади та основні поняття стратегічного маркетингу в охороні здоров’я. Акцент зроблено на маркетингових стратегіях у системі управління закладом охорони здоров’я та процесі їх розробки. Розглянуто особливості стратегічного маркетингового планування на основі технологій стратегічного аналізу та маркетингового бізнес-планування в медицині. Навчальний посібник призначений для здобувачів вищої освіти та викладачів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Матеріал може бути корисним для широкого кола користувачів, зацікавлених вивченням менеджменту та маркетингу в охороні здоров’я Copies : total : ЧЗ(1), НА(1) Free : ЧЗ(1), НА(1) Additional Access Points: Рудінська, О. В. Кусик, Н. Л. Одес. НМУ |