616.89 Н 45
Нейропсихологічні аспекти в роботі лікаря-психіатра [Текст] / А. П. Чуприков [та ін.] ; Київ. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика. - Київ : [б. в.], 2004. - 35 с. - Бібліогр.: с.34 Зміст: Нейропсихологія як наука . - С .3 Галузі нейропсихології . - С .3 Методи нейропсихології . - С .5 Морфологічна та функціональна організація головного мозку людини . - С .7 Функціональні блоки мозку . - С .8 Нейропсихологічний фактор та синдром . - С .11 Нейропсихологічний аналіз розладів вищих психічних функцій . - С .14 Розлади сприймання (агнозії) . - С .14 Розлади довільних рухів і дій (апраксії) . - С .16 Розлади мовлення (афазії) . - С .18 Розлади читання (алексії) . - С .21 Розлади письма (аграфії) . - С .22 Розлади лічіння (акалькулії) . - С .23 Розлади пам’яті . - С .23 Розлади уваги . - С .24 Розлади мислення . - С .25 Розлади емоційно-особистісної сфери . - С .26 Особливості морфофункціональної асиметрії головного мозку . - С .27 Ліворукість . - С .28 Особливості вікових змін головного мозку . - С .30 СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ . - С .34
MeSH-головна: ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение) Анотація: Знання основ нейропсихології є невід’ємною складовою професійної освіти лікаря-психіатра. Мета вивчення цього курсу - забезпечити професійну компетентність лікарів-психіатрів шляхом глибокого оволодіння знаннями з питань генезису, розвитку та структури розладів психічних функцій, а також сформувати уміння та навички щодо діагностики розладів вищих психічних функцій та їх відновлення. Методична розробка складається з вступу та сімох розділів. Основні підручники та навчально-методичні посібники зазначені у списку рекомендованої літератури. Методичний посібник розрахований на лікарів-інтернів, лікарів-курсантів післядипломної освіти, практикуючих лікарів-психіатрів та невропатологів, медичних психологів тощо. Дод.точки доступу: Чуприков, А. П. Педак, А. А. Лактіонов, П. Є. Соколовська, Д. Л. Київ. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика
Примірників всього: 2 НА (2) Вільні: НА (2)
|