Ч-92 Чуприков, А. П. Ранній дитячий аутизм : навч.-метод. посіб. / А. П. Чуприков, М. І. Винник, Я. Т. Багрій ; Київ. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика. - 2-е вид., перероб. і доп. - Київ : [б. в.], 2005. - 46 с. : іл. - Бібліогр.: с.44-46. - ISBN 966-8288-17-3 Зміст: Поширеність (епідеміологія) . - С .5 Історія відкриття та основні поняття . - С .6 Сучасні критерії постановки діагнозу . - С .8 Клініка раннього дитячого аутизму: Порушення соціальних інтеракцій (соціальних взаємин) . - С .12 Якісні порушення комунікації у дітей з аутичним розладом . - С .13 Обмеженість інтересів та стереотипна поведінка при аутизмі . - С .16 Неспецифічні проблеми при синдромі Канера . - С .19 Особливості сприйняття, як одна з ключових ознак РДА . - С .21 Проблемні питання діагностики та диференціальний діагноз . - С .25 Етіологія та патогенез РДА у світлі основних теорій аутизму: соціокультурна точка зору . - С .30 Психологічна точка зору . - С .31 Біологічна точка зору . - С .32 Комплексний підхід до етіопатогенезу РДА . - С .34 Динаміка та прогноз . - С .36 Терапія аутизму: Комплексна терапія . - С .37 Психофармакотерапія . - С .37 Поведінкова (біхевіоральна) . - С .40 Тренінг комунікативних навиків . - С .41 Психотерапія . - С .41 Сімейна психотерапія . - С .41 Холдінг-терапія . - С .42 Терапія спілкування з тваринами . - С .42 Сімейна реабілітація . - С .43
MeSH-головна: АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER ДЕТИ -- CHILD Дод.точки доступу: Винник, М. І. Багрій, Я. Т. Київ. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика Примірників всього: 2 НА (1), ЧЗ (1) Вільні: НА (1), ЧЗ (1) |