Г 38 Германюк, Т. А. Методологія маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень у фармації [Текст] : [метод. вказівки] / Т. А. Германюк ; Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова. - Вінниця : Нілан, 2014. - 64 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7121-98-4
Рубрики: ВНМУ MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (использование, методы, организация и управление, тенденции) ФАРМАКОЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- PHARMACOEPIDEMIOLOGY (методы, организация и управление, тенденции) ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции) ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, обучение, стандарты, тенденции, экономика) Дод.точки доступу: Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова Примірників всього: 4 НА (2), ЧЗ (1), КСХ (1) Вільні: НА (2), ЧЗ (1), КСХ (1) |