614.2:616-036.86
К 63


    Комплексна реабілітація інвалідів [Текст] : монографія / І. М. Азарський [та ін.] ; ред. І. М. Азарський. - Хмельницький : [б. в.], 2015 - .
   Кн. 18. - 2015. - 300 с. - Бібліогр.: с. 289-296. - ISBN 966-388-088-0
Є автограф: Прим. 514894 : Азарський, І. М.
    Зміст:
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ, ПСИХОЛОГІЧНИХ І ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК . - С .5
Симптоматичне уточнення досліджуваного захворювання . - С .5
Екологічні фактори та їх вплив на функціонування людського організму . - С .6
Сучасне визначення поняття «дитячий церебральний параліч . - С .8
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЕТІОПАТОГЕНЕТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ . - С .9
Етіопатогенетична класифікація дитячого церебрального паралічу на сучасному етапі розвитку медицини . - С .9
Клінічна класифікація дитячого церебрального паралічу з формами його прояву та перебігу . - С .13
КОМПЛЕКСНА ЛІКУВАЛЬНО-ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОГРАМА ДЛЯ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО У ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .80
Медикаментозний та інші види лікування для відновно-обмінних процесів фізіологічної рівноваги й анатомічної реконструкції на клітинному рівні в організмі профільних хворих дітей . - С .81
Мануальна терапія у сполученні з масажем . - С .93
Точковий масаж і особливості його проведення у хворих на дитячий церебральний параліч і набуте слабоумство . - С .98
«Пірамідальний» точковий масаж трійчастого нерва . - С .99
Банковий масаж . - С .101
Неврологічний молоток із пристроєм для точкової пресації, пучкового подразнення шкіри і проведення стимуляції біомеханічних імпульсів і масажу . - С .102
Техніка голкотерапії при чжень-цзю-терапії у профільних хворих на дитячий церебральний параліч, набуте слабоумство і педагогічну занедбаність . - С .107
Лікувально-педагогічні аспекти з реабілітації профільних хворих на ДЦП, з набутим слабоумством і педагогічною занедбаністю за індивідуальною програмою академіків Азарських . - С .122
Сучасний підхід до лікувально-профілактичних, психологічних і педагогічних аспектів розвитку мовнорухових, мімічних і вокальних аналізаторів людини в період реабілітаційного відновлення органів чуття га розвитку мови . - С .129
ЛІКУВАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРА І ЗАГАЛЬНОЗМІЦНЮВАЛЬНІ ВПРАВИ СПОРТИВНО-ПРИКЛАДНОГО ТИПУ В ЛІКУВАЛЬНО- ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ІЗ ХВОРИМИ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, ОСТЕОХОНДРОЗ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .152
Початковий період лікувальної та загальнозміцнювальної фізичної підготовки . - С .156
Період вдосконалення загально зміцнювальних і загальнорозвивальних фізичних вправ . - С .162
Період комплексної фізичної, спортивної га соціально-побутової підготовки профільних хворих дітей . - С .168
Заняття із психології, логопедії, дефектології та з придбання навичок самообслуговування . - С .177
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ НАВИЧКИ ПИСЬМА, МАЛЮВАННЯ І ЧИТАННЯ ПРОФІЛЬНИХ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО ТА ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .181
Навички письма . - С .182
Навички малювання й удосконалення дрібної моторики у дітей . - С .244
Послідовність проведення занять з малювання та вдосконалення дрібної моторики у профільних хворих і здорових дітей . - С .248
СОЦІАЛЬНІ МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ (ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ) . - С .263
Загальні положення про порядок видачі медичного висновку на дитину- інваліда з дитинства віком до 16 років (рек. для загального керівництва) . - С .264
Організація роботи медико-педагогічних комісій з комплектування дитячих садків, установ системи охорони здоров’я і соціального захисту дітей з порушеннями центральної та периферичної нервової системи (рек. для загального керівництва та інформації) . - С .266
Варіант змісту роботи і методів обстеження медико-педагогічною комісією дітей-інвалідів і дітей із затримкою психофізичного розвитку . - С .267
Загальні принципи організації роботи медико-педагогічної комісії, що комплектує допоміжні школи . - С .268
ДОДАТОК . - С .271
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ . - С .289
УДК

MeSH-головна:
ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY (реабилитация)
ИНВАЛИДЫ -- DISABLED PERSONS (реабилитация)
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN (реабилитация)
Анотація: Монографія «Комплексна реабілітація інвалідів» ґрунтується на досвіді багаторічної роботи авторів із дітьми та дорослими, хворими на церебральний параліч, остеохондроз, набуте слабоумство, а також з тими, які мають черепно- мозкові травми, та з педагогічно занедбаними дітьми. У дослідженні наведено наукове та практичне обґрунтування успіху в лікуванні цих захворювань шляхом систематизованого, комплексного, а, головне, індивідуального підходу до лікувально-реабілітаційних і педагогічних заходів. Монографія є корисною для професійного становлення студентів медичної, педагогічної та соціальної сфери навчальних закладів III-IV рівнів акредитації
Дод.точки доступу:
Азарський, І. М.
Азарська, О. О.
Бірюк, Л. В.
Козицька, Т. С.
Боєва, З. В.
Міхалевська-Жмуцька, В. В.
Азарський, І. М. \ред.\

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)