331
Б 33


    Баюра, В. І.
    Закупівля: маркетинговий підхід [Текст] : навч. посіб. / В. І. Баюра, Н. Л. Новікова, Н. В. Романченко. - Київ : Києво-Могилян. акад., 2015. - 227 с. - Рек. МОН України (Лист №1/11-1745 від 05.02.2014). - Бібліогр.: с. 225-226 (30 назв). - ISBN 978-966-518-673-1
    Зміст:
Сутність закупівель
Закупівельна діяльність і комерційна робота на підприємстві
Організація закупівельної діяльності
Ціни закупівель
Розробка плану закупівель
Управління виробничими запасами
Планування умов постачання
Політика комунікацій у закупівельній діяльності
Планування доставки матеріальних ресурсів
УДК

MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, обучение, организация и управление, экономика)
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (методы)
КОНТРОЛЬ ЗА РАСХОДАМИ -- COST CONTROL (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Новікова, Н. Л.
Романченко, Н. В.

Примірників всього: 1
КСХ (1)
Вільні: КСХ (1)