Б 33 Баюра, В. І. Закупівля: маркетинговий підхід [Текст] : навч. посіб. / В. І. Баюра, Н. Л. Новікова, Н. В. Романченко. - Київ : Києво-Могилян. акад., 2015. - 227 с. - Рек. МОН України (Лист №1/11-1745 від 05.02.2014). - Бібліогр.: с. 225-226 (30 назв). - ISBN 978-966-518-673-1 Зміст: Сутність закупівель Закупівельна діяльність і комерційна робота на підприємстві Організація закупівельної діяльності Ціни закупівель Розробка плану закупівель Управління виробничими запасами Планування умов постачання Політика комунікацій у закупівельній діяльності Планування доставки матеріальних ресурсів
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, обучение, организация и управление, экономика) ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (методы) КОНТРОЛЬ ЗА РАСХОДАМИ -- COST CONTROL (методы, организация и управление) Дод.точки доступу: Новікова, Н. Л. Романченко, Н. В. Примірників всього: 1 КСХ (1) Вільні: КСХ (1) |