О-56 Ольховська, Анжела Борисівна. Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра мед. наук : [спец.]15.00.01 "Технологія ліків та організація фармацевтичої справи" / А. Б. Ольховська ; Нац. фармацевт. ун-т. - Харків : [б. в.], 2019. - 44 с. - Бібліогр.: с. 33-39
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (организация и управление, стандарты, тенденции, экономика) РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC (использование, методы, тенденции) ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (использование, организация и управление, статистика, тенденции) МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ЭКОНОМИЧЕСКИЙ СЕКТОР -- HEALTH CARE SECTOR (статистика, тенденции, экономика) УКРАИНА -- UKRAINE Дод.точки доступу: Нац. фармацевт. ун-т Примірників всього: 1 КСХ (1) Вільні: КСХ (1) |