612.821
Н 15


   
    Навчальний стрес та психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів закладів вищої медичної освіти [Текст] : [монографія] / В. М. Мороз [та ін.]. - Вінниця : Твори, 2020. - 184 с. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 8 від 26.05.2020 р.) . - Бібліогр.: с. 153-181. - ISBN 978-966-949-502-0
Примітки про походження:
Прим. 526724 : Дар від Мороз В. М.
    Зміст:
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ПРОБЛЕМИ ЇЇ АДЕКВАТНОЇ ОЦІНКИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО СТРЕСУ . - С .11
КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ЗМІН ПРОВІДНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗМУ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В ДИНАМІЦІ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ . - С .26
ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗРУШЕНЬ ПРОВІДНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ, ЩО ВІДБУВАЮТЬСЯ В ДИНАМІЦІ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ . - С .42
Властивості темпераменту і психічних станів студентів та особливості їх динамічних зрушень в динаміці навчального року в закладі вищої медичної освіти . - С .46
Рівень суб’єктивного контролю особистості і характерологічні особливості студентів-медиків та особливості їх зрушень в динаміці навчального року . - С .56
Агресивні прояви особистості і механізми психологічного захисту студентської молоді та особливості їх змін в динаміці навчального року в закладі вищої освіти медичного профілю . - С .67
ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНА ОЦІНКА ЗМІН ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ І ПРОВІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ПЕРЕДЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО ТА ЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО СТРЕСУ . - С .78
ПРОГНОСТИЧНА ОЦІНКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ТА ЗМІН ЇЇ ОКРЕМИХ ФІЗІОЛОГІЧНО- І ПСИХІЧНО-ОБУМОВЛЕНИХ КОРЕЛЯТ СЕРЕД ДІВЧАТ І ЮНАКІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ . - С .104
РОЗРОБЛЕННЯ І НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РІВНЯ ВИРАЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СТРЕСУ У СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ ВПРОДОВЖ ЧАСУ НАВЧАННЯ ТА У ПЕРЕДЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ І ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ ПЕРІОДИ . - С .125
НАУКОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ КРИТЕРІЇВ ОЦІНКИ АДАПТАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО СТРЕСУ . - С .139
УДК

MeSH-головна:
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL (физиология)
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY (психология)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
Анотація: В монографії з позицій системного підходу встановлені та науково обґрунтовані психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів сучасних закладів вищої медичної освіти, які перебувають в умовах навчального стресу, проведена поглиблена оцінка змін провідних психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентської молоді в динаміці навчального процесу, розроблена методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів закладів вищої освіти медичного профілю як впродовж часу навчання, так і у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди. Для фізіологів, медичних психологів, гігієністів, сімейних лікарів, педіатрів, фахівців охорони здоров’я та вищої освіти
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М.
Макаров, С. Ю.
Серебреннікова, О. А.
Сергета, І. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)