615.1
Ф 24


   
    Фармацевтичний маркетинг [Текст] : навч. посіб. : зб. вправ / Б. П. Громовик [та ін.]. - Львів : Наутілус, 2000. - 320 с. : іл. - Рек. ЦМК МОЗ України. - Бібліогр.: с. 314-316. - ISBN 966-573-200-5
Примітки про походження:
Прим. 526931 : Дар від Гуцол Л. П.,
УДК

MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (организация и управление)
Анотація: У Посібнику висвітлено фундаментальні засади маркетингу та основні напрями маркетингової діяльності на фармацевтичному підприємстві: дослідження ринку, формування маркетингової товарної, цінової,збутової,комунікаційної політики; організації маркетингової діяльності тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного фармацевтичного ринку,його нормативно-правової бази. Посібник містить вправи та відповіді до них. Вправи різноманітні за формою: тести,ситуації, задачі. їх виконання дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам’яті, а наведені відповіді - перевірити себе. Навчальне видання адресоване студентам фармацевтичних вузів і факультетів очної та заочної форм навчання, провізорам-інтернам, а також слухачам передатестаційних циклів і циклів тематичного удосконалення провізорів
Дод.точки доступу:
Громовик, Б. П.
Гасюк, Г. Д.
Мороз, Л. А.
Чухрай, Н. І.

Примірників всього: 1
НА (1)
Вільні: НА (1)