616.89:159.97
О-65


    Ордатій, Наталія Миколаївна.
    Екологічні чинники психосоматичних дисфункцій у студентів закладів вищої освіти [Текст] : монографія / Н. М. Ордатій ; ред. І. М. Візнюк ; Вінниц. ДПУ ім. М. Коцюбинського. - Вінниця : Друк, 2023. - 260 с. - Рек. Вченою радою Вінниц. ДПУ ім. М. Коцюбинського (протокол № 10 від 17 трав. 2023 р.) . - ISBN 2081-74-23-385
Примітки про походження:
Прим. 528676 : Дар від Ордатій Н. М.
    Зміст:
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ НА РОЗВИТОК ПСИХОСОМАТИЧНИХ ДИСФУНКЦІЙ У СТУДЕНТІВ . - С .13
Психосоматична природа свідомості в дезонтогенезі психіки людини . - С .14
Психосоматичні дисфункції студентів ЗВО в контексті розвитку екологічної свідомості . - С .29
Модель розвитку екологічної свідомості в осіб із психосоматичними дисфункціями . - С .47
Висновки до першого розділу . - С .62
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІЖЕННЯ ВПЛИВУ ЕКОЛОГІЧНОЇ ВІДОМОСТІ НА ПСИХОСОМАТИЧНІ ДИСФУНКЦІЇ СТУДЕНТІВ . - С .65
Методологія дослідження особливостей впливу на психосоматичну дисфункцію здобувачів вищої освіти . - С .65
Особливості екосвідомості студентів із психосоматичними дисфункціями . - С .84
Аналіз психосоматичного статусу сіудешїв в умовах екосередовища ЗВО . - С .116
Висновки до другого розділу . - С .133
ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ ІЗ ПСИХОСОМАТИЧНИМИ ДІСФУНКЦІЯМИ . - С .139
Мета, завдання та організація формувального етапу дослідження . - С .140
Зміст і структура програми розвитку екологічної свідомості студентів із психосоматичними дисфункціями . - С .150
Якісно-кількісний аналіз результатів апробації психокорекційної програми . - С .165
Висновки до третього розділу . - С .176
УДК

Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS (этиология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Монографію присвячено виявленню і аналізу екологічних чинників психосоматичних дисфункцій у студентів ЗВО, в контексті чого здійснено теоретико-емпіричне дослідження впливу цих чинників на особистість, виявлено та уточнено особливості їх взаємозв’язку з психосоматичними порушеннями. Доведено, що порушення резистентних систем внаслідок впливу деструктивних екологічних чинників є передумовою виникнення психосоматичних захворювань. Досліджено, що зміни відбуваються у самих психопатологічних станах й інтерпретуються в психосоматичні розлади. Розглядається проблема взаємозв’язку підвищеної екологічної свідомості студентів та її деструктивних чинників. Показано, що збереження психосоматичного здоров'я можливо за умови відповідності фізіологічних, особистісних і соціальних норм психологічного потенціалу людини, в основі якого є стійкість. Проаналізовано потенційний ризик розвитку психосоматичних хвороб щодо деструкції психіки людини. Відображено проблеми взаємозв'язку педагогічного забезпечення та схильність респондентів до низької стресостійкості щодо ековпливів в умовах психосоматичних дисфункцій організму. Книгу адресовано - викладачам ЗВО, кураторам, психологам, лікарям, спеціалістам, що працюють у галузі післядипломної освіти
Дод.точки доступу:
Візнюк, І. М. \ред.\
Кокун, О. М. \рец.\
Паламарчук, О. М. \рец.\
Пшук, Н. Г. \рец.\
Вінниц. ДПУ ім. М. Коцюбинського

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)