Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2/Б 83
Автор(и) : Борщ В. І., Рудінська О. В., Кусик Н. Л.
Назва : Менеджмент та маркетинг в охороні здоров’я : навч. посібник
Вихідні дані : Одеса: ОЛДІ-ПЛЮС, 2022
Кільк.характеристики :264 с.: іл.
Колективи : Одес. НМУ
Примітки : Бібліогр.: в кінці розд. - Рек. до друку Вченою радою Одес. НМУ (протокол № 1 від 01.09.2022 р.)
ISBN, Ціна 978-966-289-648-0: 460.00 р.
УДК : 614.2 + 614.2:005.7(075.8) + 614.2:339.138(075.8)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПЛАНИРОВАНИЕ -- HEALTH PLANNING
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
Анотація: Розглянуто основні поняття менеджменту в охороні здоров’я як науково обґрунтованого процесу управління, зокрема, на мікрорівні: закладів охорони здоров’я державної та приватної форм власності, та на макрорівні: національних систем охорони здоров’я. Надано базові засади управління персоналом у закладах охорони здоров’я, особливості кадрової політики та підбору персоналу в медичних закладах, основи оплати праці в охороні здоров’я, базові форми та системи оплати праці медичного персоналу та мотиваційні механізми управління медичним персоналом. Представлено сутність фінансово-економічних відносин та процесів в охороні здоров’я, фінансове середовище, основні моделі та системи фінансування охорони здоров’я. Описано базові засади та основні поняття стратегічного менеджменту в охороні здоров’я, особливості стратегічного планування закладів охорони здоров’я.Розглянуто основні поняття маркетингу в охороні здоров’я, функціонування ринку медичних послуг та напрямки маркетингових досліджень, перспективи використання медичного маркетингу в охороні здоров’я. Представлено особливості комплексного вивчення ринку в системі маркетингу охорони здоров’я, можливості використання маркетингових моделей та особливості позиціювання медичних послуг на ринку. Розглянуто основи ціноутворення в охороні здоров’я, зокрема, акцент зроблено на структурі ціни медичної послуги та особливостях ціноутворення в охороні здоров’я на державному рівні. Надано базові засади та основні поняття стратегічного маркетингу в охороні здоров’я. Акцент зроблено на маркетингових стратегіях у системі управління закладом охорони здоров’я та процесі їх розробки. Розглянуто особливості стратегічного маркетингового планування на основі технологій стратегічного аналізу та маркетингового бізнес-планування в медицині. Навчальний посібник призначений для здобувачів вищої освіти та викладачів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Матеріал може бути корисним для широкого кола користувачів, зацікавлених вивченням менеджменту та маркетингу в охороні здоров’я
Примірники : всього : ЧЗ(1), НА(1)
Вільні : ЧЗ(1), НА(1)
Дод.точки доступу:
Рудінська, О. В.
Кусик, Н. Л.
Одес. НМУ