Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316/О 61
Назва : Опитування громадської думки. Як оцінити якість результатів опитування? Як проводити опитування? Як використовувати отримані дані? : для журналістів и політиків
Вихідні дані : Київ: Фонд Демокр. ініціативи, 2005
Кільк.характеристики :87 с
Ціна : 6.00 р.
УДК : 316
MeSH-головна: СОЦИОЛОГИЯ -- SOCIOLOGY
Зміст : Передмова ; Початкові відомості: використання опитувань у політичних кампаніях ; Опитування громадської думки ; 20 запитань, які журналіст має поставити стосовно результатів опитування ; Коментар Наталі Паніної до "20 запитань" ; Види і типи соціологічних досліджень. Типові помилки інтерпретації ; Соціологічне опитування: як воно робиться? Інтерв’ю з генеральним директором Київського міжнародного інституту соціології Володимиром Паніотто ; Кваліфікований замовник - який він? Інтерв’ю з директором фірми "Юкрейніан соціолоджі сервіс" Олександром Вишняком ; Кодекс правил професійної етики та діяльності Всесвітньої асоціації дослідження громадської думки (WAPOR)
Анотація: У країнах Заходу, де досвід висвітлення та використання результатів соціологічних опитувань населення значно багатший, видають спеціальні брошури та методичні посібники, призначені допомогти журналістам і політикам, котрі вдаються до даних таких опитувань. Фонд "Демократичні ініціативи" публікує посібник для журналістів і політиків з використанням низки методичних матеріалів українських та американських соціологів. На нашу думку, цей посібник допоможе заповнити прогалину у підготовці кваліфікованих користувачів результатами опитувань населення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)