Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г 87
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Менеджмент і маркетинг у фармації : [підруч. для студентів вищ. мед. (фармацевт.) навч. закл.]
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2008
Кільк.характеристики :752 с
Примітки : Бібліогр.: с. 741-744. - Затв. МОН України (лист №1.4/18-Г-21-84 від 10.12.2007)
ISBN, Ціна 978-966-10-0004-8: 140.00, 200.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- FINANCIAL MANAGEMENT
Анотація: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки 7.110201 "Фармація" і 7.110206 "Клінічна фармація". Особливістю архітектоніки підручника є те, що навчальна дисципліна розбита на чотири модулі — "Менеджмент у фармації", "Маркетинг у фармації", "Міжнародний маркетинг у фармації" і "Методичне забезпечення виробничої практики з "Менеджменту та маркетингу у фармації". Процес менеджменту розглядається як послідовність трьох змістових модулів, перший з яких містить три теми, другий — чотири і третій — дві. У свою чергу, фармацевтичний маркетинг теж поділений на три послідовні змістові модулі, перший і другий з яких містять по дві теми, а третій — чотири. Міжнародний маркетинг у фармації представлений у підручнику трьома темами. Четвертий модуль підручника висвітлює методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту і маркетингу у фармації та методику виконання курсової роботи. Для кращого засвоєння матеріалу у кінці кожної навчальної теми подано перелік контрольних питань, умови завдань для практичного виконання і приклади їх вирішення, а також тести для самостійної підготовки. Для перевірки рівня засвоєння знань у кінці кожного змістового модуля наведено питання до підсумкового тестового контролю. Завершують навчальне видання відповіді на тести для самостійної підготовки та підсумкового тестового контролю і глосарій. Для студентів фармацевтичних вузів і факультетів, провізорів-інтернів, провізорів-підприємців і провізорів-управлінців, а також магістрантів, аспірантів і викладачів вищих навчальних фармацевтичних закладів.
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Дод.точки доступу:
Гасюк, Г. Д.
Левицька, О. Р.
Громовик, Б. П. \ред.\