Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г 38
Автор(и) : Германюк Т. А.
Назва : Методологія маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень у фармації : [метод. вказівки]
Вихідні дані : Вінниця: Нілан, 2014
Кільк.характеристики :64 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-7121-98-4: 35.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ФАРМАКОЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- PHARMACOEPIDEMIOLOGY
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Анотація: Методичні вказівки містять теретичні знання про методики маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень, які базуються на сучасних літературних даних, з наведенням прикладів на основі власних досліджень. Представлені методичні вказівки призначені для використання у навчальному процесі для студентів та викладпчів фармацевтичних факультетів вищих фармацевтичних (медичних) навчальних закладів освіти ІІІ-ІV рівня акредитації, провізорів-інтернів, а також у практичній роботі для клінічних провізорів, провізорів загального профілю, провізорів-організаторів, організаторів охорони здоров’я і науково-дослідницькій роботі для науковців та фахівців з фармакоекономіки.
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Дод.точки доступу:
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова