Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 174/Е 88
Автор(и) : Воронкова В. Г., Беліченко А. Г., Мельник В. В., Ажажа М. А.
Назва : Етика ділового спілкування : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2017
Кільк.характеристики :312 с
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Бібліогр.: в кінці глав. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-2025-65-1: 180.00 р.
УДК : 174 + 174:316.454.52](075.8)
MeSH-головна: ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Анотація: У навчальному посібнику сформована концепція етики ділового спілкування, яка розвивається в умовах ринкових стосунків. Ця концепція включає аналіз теоретико-методологічних засад етики ділового спілкування, особливості формування професійної та корпоративної етики, в тому числі адміністративної та управлінської, корпоративної культури та етики державного службовця, психології ділового спілкування та практики ведення переговорів у діловому світі з врахуванням типу особистості учасника перемовин та національного менталітету, етики ділових стосунків, етики ділового спілкування державних службовців, культури мови і мовленнєвого етикету, культури, етики ділового спілкування в міжнародному бізнесі; рекомендацій зі створення іміджу ділової людини. В навчальному посібнику розкриваються поняття і норми мовленнєвого і міжнародного етикету. Особлива увага приділяється конкретним прикладам ведення ділової бесіди в сфері послуг. Розрахований для студентів вищих навчальних закладів, бізнесменів, ділових людей, усіх тих, хто цікавиться створенням свого власного іміджу, командного та результативного менеджменту, розрахований на тих, хто мріє стати результативним топ-менеджером
Примірники : всього : НА(4), ЧЗ(1)
Вільні : НА(4), ЧЗ(1)
Дод.точки доступу:
Воронкова, В. Г.
Беліченко, А. Г.
Мельник, В. В.
Ажажа, М. А.