Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/О-56
Автор(и) : Ольховська, Анжела Борисівна
Назва : Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра мед. наук : [спец.]15.00.01 "Технологія ліків та організація фармацевтичої справи"
Вихідні дані : Харків, 2019
Кільк.характеристики :44 с
Колективи : Нац. фармацевт. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с. 33-39
УДК : 615.1 + 615.1:339.13(043.3)
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ЭКОНОМИЧЕСКИЙ СЕКТОР -- HEALTH CARE SECTOR
УКРАИНА -- UKRAINE
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Дод.точки доступу:
Нац. фармацевт. ун-т