Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 615.1/Г87 Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р. Назва : Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : [навч. посіб. для студентів вищ. фармацевт. навч. закл. і фармацевт. ф-тів вищ. мед. навч. закл. IV рівнів акредитації] Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2004 Кільк.характеристики :464 с.: іл, табл. Примітки : Бібліогр.: с.449-454. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол № 1 від 10.02.2004 р.) ISBN, Ціна 966-7890-81-3: 37.00, 45.00, 37.00, 90.00, р. УДК : 615.1 + 615.1(075.8) MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION Примірники : всього 24: УА(180), ЧЗ(2) Вільні : УА(178), ЧЗ(2) Дод.точки доступу: Гасюк, Г. Д. Левицька, О. Р. |