Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612.821/Н 15
Автор(и) : Мороз В. М., Макаров С. Ю., Серебреннікова О. А., Сергета І. В.
Назва : Навчальний стрес та психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів закладів вищої медичної освіти : [монографія]
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2020
Кільк.характеристики :184 с
Примітки : Бібліогр.: с. 153-181. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 8 від 26.05.2020 р.)
ISBN, Ціна 978-966-949-502-0: 92.00 р.
УДК : 612.821 + 614.253.4 + 159.944.4
MeSH-головна: СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Зміст : ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ПРОБЛЕМИ ЇЇ АДЕКВАТНОЇ ОЦІНКИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО СТРЕСУ ; КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ЗМІН ПРОВІДНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗМУ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В ДИНАМІЦІ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ ; ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗРУШЕНЬ ПРОВІДНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ, ЩО ВІДБУВАЮТЬСЯ В ДИНАМІЦІ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ ; Властивості темпераменту і психічних станів студентів та особливості їх динамічних зрушень в динаміці навчального року в закладі вищої медичної освіти ; Рівень суб’єктивного контролю особистості і характерологічні особливості студентів-медиків та особливості їх зрушень в динаміці навчального року ; Агресивні прояви особистості і механізми психологічного захисту студентської молоді та особливості їх змін в динаміці навчального року в закладі вищої освіти медичного профілю ; ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНА ОЦІНКА ЗМІН ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ І ПРОВІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ПЕРЕДЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО ТА ЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО СТРЕСУ ; ПРОГНОСТИЧНА ОЦІНКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ТА ЗМІН ЇЇ ОКРЕМИХ ФІЗІОЛОГІЧНО- І ПСИХІЧНО-ОБУМОВЛЕНИХ КОРЕЛЯТ СЕРЕД ДІВЧАТ І ЮНАКІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ ; РОЗРОБЛЕННЯ І НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РІВНЯ ВИРАЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СТРЕСУ У СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ ВПРОДОВЖ ЧАСУ НАВЧАННЯ ТА У ПЕРЕДЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ І ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ ПЕРІОДИ ; НАУКОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ КРИТЕРІЇВ ОЦІНКИ АДАПТАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО СТРЕСУ
Анотація: В монографії з позицій системного підходу встановлені та науково обґрунтовані психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів сучасних закладів вищої медичної освіти, які перебувають в умовах навчального стресу, проведена поглиблена оцінка змін провідних психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентської молоді в динаміці навчального процесу, розроблена методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів закладів вищої освіти медичного профілю як впродовж часу навчання, так і у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди. Для фізіологів, медичних психологів, гігієністів, сімейних лікарів, педіатрів, фахівців охорони здоров’я та вищої освіти
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М.
Макаров, С. Ю.
Серебреннікова, О. А.
Сергета, І. В.