Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 613.9/Т 41
Автор(и) : Тимощук О. В., Полька Н. С., Сергета І. В.
Назва : Наукові основи комплексної оцінки якості життя та адаптаційних можливостей сучасної учнівської і студентської молоді : [монографія]
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2020
Кільк.характеристики :272 с
Примітки : Бібліогр.: с. 236-272. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 2 від 17.09.2020 р.)
ISBN, Ціна 978-966-949-583-9: 135.00 р.
УДК : 613.9 + 613.96
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
Зміст : ГІГІЄНІЧНІ АСПЕКТИ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ, ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ТА ОСНОВНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ І ПСИХІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ; Якість життя учнів та студентів сучасних закладів освіти: аналіз актуальних питань визначення, оцінки і корекції виявлених відхилень ; Стан психічного здоров’я учнів та студентів: психогігієнічний метод аналізу актуальних питань оцінки і визначення шляхів корекції виявлених відхилень ; Особливості адаптаційних можливостей організму учнів та студентів, які перебувають в умовах сучасних закладів освіти різних типів ; ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВИХ УМОВ ЖИТТЯ, УМОВ НАВЧАННЯ, РЕЖИМУ ДНЯ ТА СТАНУ ЗДОРОВ’Я УЧНІВСЬКОЇ І СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ, ЩО ПЕРЕБУВАЄ В СУЧАСНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ; Оцінка санітарно-гігієнічних та соціально-побутових умов життя і умов навчання учнів та студентів, які навчаються в сучасних закладах освіти різних типів ; Гігієнічна оцінка основних складових режиму дня учнів та студентів сучасних закладів освіти різного рівня ; Гігієнічна оцінка стану здоров’я і рівня адаптаційних можливостей організму учнів та студентів ; ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ ; ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ 1 ФОРМУВАННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗМУ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ,ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ, ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ ; ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ ЯК ПЕРШОЧЕРГОВИЙ ФАКТОР ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ ; Характеристики темпераменту і тривожності учнів та студентів, які перебувають в умовах навчання в сучасних закладах освіти різних типів ; Показники рівня вираження ситуативної і особистісної тривожності учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів ; Показники характерологічних властивостей та рівень поширення акцентуацій характеру серед учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів ; Показники рівня суб’єктивного контролю особистості учнів та студентів закладів освіти різних типів ; Основні характеристики психічних станів та агресивних проявів особистості учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів ; Основні показники емоційного вигорання та емпатичні характеристики учнівської і студентської молоді, яка перебуває в умовах сучасних закладів освіти ; ПРОГНОСТИЧНА ОЦІНКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ВЗАЄМОЗВ’ЗКУ І ВЗАЄМОЗАЛЕЖНОСТІ ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ЖИТТЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ, ТА ХАРАКТЕРИСТИК ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ І ПСИХІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ЇХ ОРГАНІЗМУ ; НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ І ПСИХІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ ; ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА ОРГАНІЗМ, ПСИХОГІГІЄНІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ТА ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ УЧНІВ І СТУДЕНТІВ ; НАУКОВІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСНОЇ ГІГІЄНІЧНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ І АДАПТАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ СУЧАСНИХ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ
Анотація: В монографії обґрунтовані наукові основи комплексної гігієнічної оцінки якості життя та адаптаційних можливостей учнівської і студентської молоді, що перебуває в умовах сучасних закладів освіти різних типів, розроблені методика комплексної оцінки якості життя та особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації та програма психофізіологічного впливу на організм, психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості та покращення якості життя учнів і студентів сучасних закладів освіти. Для гігієністів, фізіологів, медичних психологів, сімейних лікарів, педіатрів, фахівців охорони здоров’я та вищої освіти
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Дод.точки доступу:
Полька, Н. С.
Сергета, І. В.
Полька, Н. С. \ред.\
Сергета, І. В. \ред.\