Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 615.1/Ф 24 Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Мороз Л. А., Чухрай Н. І. Назва : Фармацевтичний маркетинг : навч. посіб. : зб. вправ Вихідні дані : Львів: Наутілус, 2000 Кільк.характеристики :320 с.: іл. Примітки : Бібліогр.: с. 314-316. - Рек. ЦМК МОЗ України ISBN, Ціна 966-573-200-5: 110.00 р. УДК : 615.1 + 615.1:339.138](075.5) MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES Анотація: У Посібнику висвітлено фундаментальні засади маркетингу та основні напрями маркетингової діяльності на фармацевтичному підприємстві: дослідження ринку, формування маркетингової товарної, цінової,збутової,комунікаційної політики; організації маркетингової діяльності тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного фармацевтичного ринку,його нормативно-правової бази. Посібник містить вправи та відповіді до них. Вправи різноманітні за формою: тести,ситуації, задачі. їх виконання дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам’яті, а наведені відповіді - перевірити себе. Навчальне видання адресоване студентам фармацевтичних вузів і факультетів очної та заочної форм навчання, провізорам-інтернам, а також слухачам передатестаційних циклів і циклів тематичного удосконалення провізорів Примірники :НА(1) Вільні : НА(1) Дод.точки доступу: Громовик, Б. П. Гасюк, Г. Д. Мороз, Л. А. Чухрай, Н. І. |