Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Ф 24
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Мороз Л. А., Чухрай Н. І.
Назва : Фармацевтичний маркетинг : навч. посіб. : зб. вправ
Вихідні дані : Львів: Наутілус, 2000
Кільк.характеристики :320 с.: іл.
Примітки : Бібліогр.: с. 314-316. - Рек. ЦМК МОЗ України
ISBN, Ціна 966-573-200-5: 110.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1:339.138](075.5)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Анотація: У Посібнику висвітлено фундаментальні засади маркетингу та основні напрями маркетингової діяльності на фармацевтичному підприємстві: дослідження ринку, формування маркетингової товарної, цінової,збутової,комунікаційної політики; організації маркетингової діяльності тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного фармацевтичного ринку,його нормативно-правової бази. Посібник містить вправи та відповіді до них. Вправи різноманітні за формою: тести,ситуації, задачі. їх виконання дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам’яті, а наведені відповіді - перевірити себе. Навчальне видання адресоване студентам фармацевтичних вузів і факультетів очної та заочної форм навчання, провізорам-інтернам, а також слухачам передатестаційних циклів і циклів тематичного удосконалення провізорів
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Дод.точки доступу:
Громовик, Б. П.
Гасюк, Г. Д.
Мороз, Л. А.
Чухрай, Н. І.