615.1
М 50


   
    Менеджмент у фармації : [підручник] / О. Є. Кузьмін [та ін.] ; ред.: О. Є. Кузьмін, Б. П. Громовик. - Вінниця : Нова Книга, 2005. - 448 с. : іл. - Затв. МОН України (лист № 14/18-2-2764 від 22.12.2004 р.). - Бібліогр.: с.434-441. - ISBN 966-8609-55-7
    Содержание:
СУТНІСТЬ ТА еволюція МЕНЕДЖМЕНТУ . - С .7
Еволюція сучасних управлінських теорій . - С .7
Поняття, принципи та характеристика етапів розвитку менеджменту . - С .14
Менеджери та підприємці . - С .25
Рівні управління . - С .31
Умови завдань для практичного виконання . - С .32
Приклади рішення завдань . - С .34
ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ОБ’ЄКТИ УПРАВЛІННЯ . - С .36
Сутність та класифікація організацій . - С .36
Колективи (групи) працівників в організації . - С .40
Фактори впливу на організацію . - С .45
Процес управління організацією . - С .47
Умови завдань для практичного виконання . - С .54
СУБ’ЄКТИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УМОВИ ЇХ ГОСПОДАРЮВАННЯ . - С .56
Підприємництво та підприємства у фармації . - С .56
Порядок реєстрації та ліцензування підприємницької діяльності фармацевтичних підприємств . - С .65
Підприємницький ризик . - С .75
Банкрутство та припинення підприємницької діяльності . - С .79
Умови завдань для практичного виконання . - С .85
ФУНКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ . - С .89
Загальна характеристика функцій менеджменту . - С .89
Планування як загальна функція менеджменту . - С .92
Організування як загальна функція менеджменту . - С .113
Мотивування як загальна функція менеджменту . - С .124
Контроль та регулювання як загальні функції менеджменту . - С .135
Умови завдань для практичного виконання . - С .141
МЕТОДИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ . - С .143
Сутність і класифікація методів фармацевтичного менеджменту . - С .143
Характеристика економічних методів фармацевтичного менеджменту . - С .145
Характеристика технологічних, соціально-психологічних та адміністративних методів фармацевтичного менеджменту . - С .148
Стандарти фармацевтичного управління . - С .150
Умови завдань для практичного виконання . - С .165
СПОЛУЧНІ ПРОЦЕСИ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ . - С .168
Управлінські рішення . - С .168
Комунікації та інформація у менеджменті . - С .186
Діловодство на фармацевтичних підприємствах . - С .201
Умови завдань для практичного виконання . - С .211
КЕРІВНИЦТВО ТА ЛІДЕРСТВО У ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ . - С .213
Сутність та основні засади керівництва та лідерства . - С .213
Стилі керівництва . - С .217
Конфлікти як об’єкт керівництва . - С .231
Стреси як об’єкт керівництва . - С .240
Умови завдань для практичного виконання . - С .244
УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ ВІДНОСИНАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ . - С .253
Правове забезпечення трудових відносин . - С .253
Робочий час та час відпочинку . - С .269
Мотивування праці, гарантії та компенсації для працівників . - С .276
Правове регулювання праці, трудової дисципліни та трудових суперечок . - С .280
Умови завдань для практичного виконання . - С .291
УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ . - С .292
Фармацевтична освіта в Україні . - С .292
Післядипломне навчання . - С .304
Підготовка науково-педагогічних кадрів . - С .325
Кадровий менеджмент . - С .328
Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників . - С .360
Паспорти спеціальностей . - С .371
МЕТОДИКА ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ 3 МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ ФАРМАЦІЇ . - С .376
Методичне забезпечення виробничої практики . - С .376
Методичні вказівки до курсової роботи . - С .389
Модульні тестові завдання та відповіді до них . - С .396
УДК

MeSH-главная:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, обучение)
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES (методы, организация и управление)
Аннотация: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент та маркетинг у фармації для студентів напрямку підготовки "Фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти менеджменту, а саме: сутність і еволюція менеджменту та його місце в сучасних управлінських теоріях, роль менеджерів і управлінців, види організацій як об’єктів управління, процес менеджменту, суб’єкти фармацевтичного підприємництва та умови їх господарювання, функції, методи та стандарти фармацевтичного менеджменту, сполучні процеси, керівництво та лідерство в системі функцій менеджменту, трудові відносини за ринкових умов та управління трудовими ресурсами фармацевтичної галузі. Підручник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень. У ньому подано методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту та маркетингу у фармації, а також підсумкового контролю (у вигляді тестових завдань та відповідей до них). Рекомендується студентам фармацевтичних вузів і факультетів, провізорам-інтернам, провізорампідприємцям та провізорам-управлінцям, а також магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.
Доп.точки доступа:
Кузьмін, О. Є.
Громовик, Б. П.
Гасюк, Г. Д.
Левицька, О. Р.
Мельник, О. Г.
Кузьмін, О. Є. \ред.\
Громовик, Б. П. \ред.\

Экземпляры всего: 305
УА (301), НА (2), ЧЗ (2)
Свободны: УА (299), НА (2), ЧЗ (2)