615.1 М 50
Менеджмент у фармації : [підручник] / О. Є. Кузьмін [та ін.] ; ред.: О. Є. Кузьмін, Б. П. Громовик. - Вінниця : Нова Книга, 2005. - 448 с. : іл. - Затв. МОН України (лист № 14/18-2-2764 від 22.12.2004 р.). - Бібліогр.: с.434-441. - ISBN 966-8609-55-7 Содержание: СУТНІСТЬ ТА еволюція МЕНЕДЖМЕНТУ . - С .7 Еволюція сучасних управлінських теорій . - С .7 Поняття, принципи та характеристика етапів розвитку менеджменту . - С .14 Менеджери та підприємці . - С .25 Рівні управління . - С .31 Умови завдань для практичного виконання . - С .32 Приклади рішення завдань . - С .34 ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ОБ’ЄКТИ УПРАВЛІННЯ . - С .36 Сутність та класифікація організацій . - С .36 Колективи (групи) працівників в організації . - С .40 Фактори впливу на організацію . - С .45 Процес управління організацією . - С .47 Умови завдань для практичного виконання . - С .54 СУБ’ЄКТИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УМОВИ ЇХ ГОСПОДАРЮВАННЯ . - С .56 Підприємництво та підприємства у фармації . - С .56 Порядок реєстрації та ліцензування підприємницької діяльності фармацевтичних підприємств . - С .65 Підприємницький ризик . - С .75 Банкрутство та припинення підприємницької діяльності . - С .79 Умови завдань для практичного виконання . - С .85 ФУНКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ . - С .89 Загальна характеристика функцій менеджменту . - С .89 Планування як загальна функція менеджменту . - С .92 Організування як загальна функція менеджменту . - С .113 Мотивування як загальна функція менеджменту . - С .124 Контроль та регулювання як загальні функції менеджменту . - С .135 Умови завдань для практичного виконання . - С .141 МЕТОДИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ . - С .143 Сутність і класифікація методів фармацевтичного менеджменту . - С .143 Характеристика економічних методів фармацевтичного менеджменту . - С .145 Характеристика технологічних, соціально-психологічних та адміністративних методів фармацевтичного менеджменту . - С .148 Стандарти фармацевтичного управління . - С .150 Умови завдань для практичного виконання . - С .165 СПОЛУЧНІ ПРОЦЕСИ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ . - С .168 Управлінські рішення . - С .168 Комунікації та інформація у менеджменті . - С .186 Діловодство на фармацевтичних підприємствах . - С .201 Умови завдань для практичного виконання . - С .211 КЕРІВНИЦТВО ТА ЛІДЕРСТВО У ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ . - С .213 Сутність та основні засади керівництва та лідерства . - С .213 Стилі керівництва . - С .217 Конфлікти як об’єкт керівництва . - С .231 Стреси як об’єкт керівництва . - С .240 Умови завдань для практичного виконання . - С .244 УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ ВІДНОСИНАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ . - С .253 Правове забезпечення трудових відносин . - С .253 Робочий час та час відпочинку . - С .269 Мотивування праці, гарантії та компенсації для працівників . - С .276 Правове регулювання праці, трудової дисципліни та трудових суперечок . - С .280 Умови завдань для практичного виконання . - С .291 УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ . - С .292 Фармацевтична освіта в Україні . - С .292 Післядипломне навчання . - С .304 Підготовка науково-педагогічних кадрів . - С .325 Кадровий менеджмент . - С .328 Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників . - С .360 Паспорти спеціальностей . - С .371 МЕТОДИКА ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ 3 МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ ФАРМАЦІЇ . - С .376 Методичне забезпечення виробничої практики . - С .376 Методичні вказівки до курсової роботи . - С .389 Модульні тестові завдання та відповіді до них . - С .396
MeSH-главная: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, обучение) МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES (методы, организация и управление) Аннотация: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент та маркетинг у фармації для студентів напрямку підготовки "Фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти менеджменту, а саме: сутність і еволюція менеджменту та його місце в сучасних управлінських теоріях, роль менеджерів і управлінців, види організацій як об’єктів управління, процес менеджменту, суб’єкти фармацевтичного підприємництва та умови їх господарювання, функції, методи та стандарти фармацевтичного менеджменту, сполучні процеси, керівництво та лідерство в системі функцій менеджменту, трудові відносини за ринкових умов та управління трудовими ресурсами фармацевтичної галузі. Підручник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень. У ньому подано методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту та маркетингу у фармації, а також підсумкового контролю (у вигляді тестових завдань та відповідей до них). Рекомендується студентам фармацевтичних вузів і факультетів, провізорам-інтернам, провізорампідприємцям та провізорам-управлінцям, а також магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти. Доп.точки доступа: Кузьмін, О. Є. Громовик, Б. П. Гасюк, Г. Д. Левицька, О. Р. Мельник, О. Г. Кузьмін, О. Є. \ред.\ Громовик, Б. П. \ред.\
Экземпляры всего: 305 УА (301), НА (2), ЧЗ (2) Свободны: УА (299), НА (2), ЧЗ (2)
|