614.2:616-036.86-053.2 К 63
Комплексна соціальна реабілітація інвалідів дитинства [Текст] : монографія / І. М. Азарський [та ін.] ; ред. І. М. Азарський ; Міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - Київ : Ун-т Україна, 2008. - 314 с. - Рек. до друку Метод. радою ун-ту "Україна" (протокол № 3 від 12.03.2007 р.). - Бібліогр.: с.305-313. - ISBN 966-388-088-0 Примечания о происхождении: Экз. 526758 : Дар від Мороз В. М. Есть автограф: Экз. 508019, 512039 : Азарский, И. Н.; Азарская, А. А. Содержание: ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ, ПСИХОЛОГІЧНИХ І ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК . - С .8 Симптоматичне уточнення досліджуваного захворювання . - С .8 Екологічні фактори та їх вплив на функціонування людського організму . - С .8 Сучасне визначення поняття «дитячий церебральний параліч» . - С .11 СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЕТІОПАТОГЕНЕТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ . - С .13 Етіопатогенетична класифікація дитячого церебрального паралічу на сучасному етапі розвитку медицини . - С .13 Клінічна класифікація дитячого церебрального паралічу з формами його прояву та перебігу . - С .18 КОМПЛЕКСНА ЛІКУВАЛЬНО-ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОГРАМА ДЛЯ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .93 Медикаментозний та інші види лікування для відновно-обмінних процесів фізіологічної рівноваги й анатомічної реконструкції на клітинному рівні в організмі профільних хворих дітей . - С .94 Мануальна терапія у сполученні з масажем . - С .106 Точковий масаж і особливості його проведення у хворих на дитячий церебральний параліч і набуте слабоумство . - С .112 «Пірамідальний» точковий масаж трійчастого нерва . - С .114 Банковий масаж . - С .115 Неврологічний молоток із пристроєм для точкової пресації, пучкового подразнення шкіри і проведення стимуляції біомеханічних імпульсів і масажу . - С .116 Техніка голкотерапії при чжень-цзю-терапії у профільних хворих на дитячий церебральний параліч, набуте слабоумство і педагогічну занедбаність . - С .121 Мікрохвильова резонансна терапія . - С .136 Лікувально-педагогічні аспекти з реабілітації профільних хворих на ДЦП, з набутим слабоумством і педагогічною занедбаністю за індивідуальною програмою академіків Азарських . - С .137 Сучасний підхід до лікувально-профілактичних, психологічних і педагогічних аспектів розвитку мовнорухових, мімічних і вокальних аналізаторів людини в період реабілітаційного відновлення органів чуттів та розвитку мови . - С .145 Артикуляційно-вокальний апарат і спосіб його використання . - С .146 Коректор-стимулятор передньоязикових приголосних звуків і його особливості в лікувально-навчальному процесі профільних хворих і певної категорії людей з порушеннями мови і звуковимови . - С .154 Відпрацювання приголосних звуків за артикуляційними ознаками за допомогою біостимулятора мімічної мускулатури обличчя і губ під час лікувально-навчального процесу реабілітації профільних хворих . - С .157 Методика розвитку пізнавальних здібностей і систематизація мислення людської особистості та профільних хворих у навколишньому середовищі та суспільстві . - С .164 Спосіб і апарат «Крокуючі букви і цифри», що використовують при педагогічному підході до психологічних аспектів із формування людської особистості . - С .167 ЛІКУВАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРА І ЗАГАЛЬНОЗМІЦНЮВАЛЬНІ ВПРАВИ СПОРТИВНО-ПРИКЛАДНОГО ТИПУ В ЛІКУВАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ІЗ ХВОРИМИ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, ОСТЕОХОНДРОЗ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .169 Початковий період лікувальної та загально- зміцнювальної фізичної підготовки . - С .174 Період вдосконалення загальнозміцнювальних і загальнорозвивальних фізичних вправ . - С .179 Період комплексної фізичної, спортивної та соціально-побутової підготовки профільних хворих дітей . - С .184 Обов’язкове заняття плаванням . - С .188 Заняття бігом . - С .189 Позитивні емоції . - С .189 Заняття із психології, логопедії, дефектології та з придбання навичок самообслуговування . - С .193 ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ НАВИЧКИ ПИСЬМА, МАЛЮВАННЯ І ЧИТАННЯ ПРОФІЛЬНИХ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО ТА ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ . - С .196 Навички письма . - С .197 Навички малювання й удосконалення дрібної моторики у дітей . - С .257 Послідовність проведення занять з малювання та вдосконалення дрібної моторики у профільних хворих і здорових дітей . - С .261 СОЦІАЛЬНІ МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ (ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ) . - С .276 Загальні положення про порядок видачі медичного висновку на дитину-інваліда з дитинства віком до 16 років (рекомендації для загального керівництва) . - С .277 Організація роботи медико-педагогічних комісій з комплектування дитячих садків, установ системи охорони здоров’я і соціального захисту дітей з порушенням центральної та периферичної нервової системи (рекомендації для загального керівництва та інформації) . - С .280 Варіант змісту роботи і методів обстеження медико-педагогічною комісією дітей-інвалідів і дітей із затримкою психофізичного розвитку . - С .281 Загальні принципи організації роботи медико-педагогічної комісії, що комплектує допоміжні школи . - С .282 Список лікарських засобів, що рекомендуються для лікування: дитячого церебрального паралічу; «аури психічного опору», чи «симптому вчених Азарських»; слабоумства і педагогічної занедбаності у профільних хворих дітей (використовувати лише за призначенням лікуючого лікаря відповідно до вимог Міністерства охорони здоров’я України . - С .285
MeSH-главная: ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY (реабилитация) ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (методы) Аннотация: Видання ґрунтується на досвіді багаторічної роботи авторів із дітьми та дорослими, хворими на церебральний параліч. У Дослідженні наведено наукове та практичне обґрунтування успіху в лікуванні цього захворювання шляхом систематизованого, комплексного, а, головне, індивідуального підходу до лікувально-реабілітаційних і педагогічних заходів. Μонографія «Комплексна соціальна реабілітація інвалідів дитинства» є корисною для професійного становлення студентів медичної, педагогічної та сфери навчальних закладів I-IV рівнів акредитації Доп.точки доступа: Азарський, І. М. Азарська, О. О. Колосов, В. М. Чайковський, М. Є. Азарський, І. М. \ред.\ Процек, Е. Г. \рец.\ Данчин, А. Г. \рец.\ Брилін, Б. А. \рец.\ Міжнар. ун-т розвитку людини "Україна"
Экземпляры всего: 4 НА (3), ЧЗ (1) Свободны: НА (3), ЧЗ (1)
|