І-25 Івченко, Аліна Вікторівна. Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. фармацевт. наук : [спец.]15.00.01 "Технологія ліків та організація фармацевтичої справи" / А. В. Івченко ; Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика, [Нац. фармацевт. ун-т, каф. менеджменту та маркетингу у фармації]. - Київ : [б. и.], 2010. - 21 с. - Бібліогр.: с. 14-18
MeSH-главная: ПРОТИВОЯЗВЕННЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-ULCER AGENTS (фармакология, экономика) ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы) Доп.точки доступа: Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика Нац. фармацевт. ун-т. Каф. менеджменту та маркетингу у фармації Экземпляры всего: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |