С 32 Сергета, І. В. Гігієнічна діагностика професійної придатності студентів закладів медичної освіти (на прикладі стоматологічних спеціальностей) [Текст] : [монографія] / Ι. Β. Сергета, О. Ю. Панчук, О. П. Яворовський ; ред.: О. П. Яворовський, І. В. Сергета. - Вінниця : Твори, 2020. - 348 с. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 9 від 26.06.2020 р.) . - Бібліогр.: с. 296-348. - ISBN 978-617-7742-16-5 Примечания о происхождении: Экз. 526705 : Дар від Мороз В. М. Содержание: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ВИСОКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ І ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ, ЯКІ ЗДОБУВАЮТЬ СТОМАТОЛОГІЧНИЙ ФАХ, ЗА УМОВ ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ДІАГІЮСТЖИ, ЛІКУВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИКИ . - С .15 Сучасна система формування професійної придатності та гігієнічні проблеми оптимізації профорієнтаційної діяльності у закладах вищої медичної освіти в ході підготовки лікарів стоматологічного профілю . - С .15 Особливості організації трудового процесу в умовах використання новітніх технологій та проблеми формування здоров’я і професійної придатності лікарів-стоматологів . - С .24 Гігієнічна діагностика професійної придатності студентської молоді, що здобуває певний фах: проблеми, пошуки, перспективи . - С .35 ПРОФЕСІОГРАФІЧНА ОЦІНКА ТРУДОВОГО ПРОЦЕСУ ТА НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПСИХОФІЗІОГРАМ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ОСНОВНИМИ СТОМАТОЛОГІЧНИМИ СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ . - С .42 ПРОФЕСІОГРАФІЧНА ОЦІНКА ТРУДОВОГО ПРОЦЕСУ ТА НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПСИХОГРАМ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ОСНОВНИМИ СТОМАТОЛОГІЧНИМИ СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ . - С .86 ГІГІЄНІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСЮГРАФІННОЇ ОЦІНКИ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ І ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ТА НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ КОМПЛЕКСНОЇ БАЛЬНОЇ ОЦІНКИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ І ФОРМУВАННЯ ВИСОКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ СТУДЕНТІВ, ЯКІ ЗДОБУВАЮТЬ СТОМАТОЛОГІЧІІИЙ ФАХ У ЗАКЛАДАХ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ . - С .129 ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА УМОВ ПЕРЕБУВАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЇ ДОБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, РІВНЯ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩОЇ НАВЧАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ТА СТАНУ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ, ЯКІ ЗАСВОЮЮТЬ ОСНОВНІ СТОМАТОЛОГІЧНІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ . - С .146 Санітарно-гігієнічна оцінка умов перебування студентської молоді у закладі вищої медичної освіти і умов здійснення позанавчальної діяльності та гігієнічна оцінка основних режимних елементів повсякденної діяльності . - С .146 Гігієнічна оцінка особливостей професійно-значущої навчальної адаптації та стану здоров’я студентів, які здобувають стоматологічний фах . - С .162 ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ ПРОВІДНИХ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗМУ СТУДЕНТІ В-СТ ОМ АТОЛ ОП В НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ . - С .171 ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ ПРОВІДНИХ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ . - С .185 Показники темпераменту і тривожності студентів та особливості їх змін в динаміці навчання на стоматологічному факультеті закладу вищої медичної освіти . - С .189 Властивості характеру студентської молоді, яка здобуває стоматологічний фах впродовж часу перебування у закладі медичної освіти . - С .198 Рівень суб’єктивного контролю сучасних студентів-стоматологів та закономірності їх зрушень в динаміці навчання . - С .211 Показники психічних станів студентської молоді та особливості їх змін в динаміці навчання на стоматологічному факультеті закладу вищої медичної освіти . - С .217 Емпатичні здібності, особливості емоційного вигорання, механізми психологічного захисту і біоритмологічні особливості особистості студентської молоді, яка здобуває стоматологічний фах у закладі медичної освіти . - С .221 ФІЗІОЛОГО-ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА СТУПЕНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАХОДІВ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ, ПСИХОГІГІЄНІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ І ЗАПОБІГАННЯ ВИНИКНЕННЯ НЕСПРИЯТЛИВИХ ЗМІН У ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОМУ СТАНІ ОРГАНІЗМУ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОПВ НА ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ . - С .244 ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ГІГІЄНІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ СТУДЕНТІВ, ЯКІ ЗДОБУВАЮТЬ СТОМАТОЛОГІЧНИЙ ФАХ НА ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ . - С .277
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление) ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH (кадры, обучение) СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS Аннотация: В монографії з позицій системного підходу встановлені та науково обґрунтовані психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів сучасних закладів вищої медичної освіти, які перебувають в умовах навчального стресу, проведена поглиблена оцінка змін провідних психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентської молоді в динаміці навчального процесу, розроблена методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів закладів вищої освіти медичного профілю як впродовж часу навчання, так і у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди. Для фізіологів, медичних психологів, гігієністів, сімейних лікарів, педіатрів, фахівців охорони здоров’я та вищої освіти У монографії наведені теоретичні та методичні основи гігієнічної діагностики професійної придатності студентів закладів медичної освіти, науково обґрунтовані методики професіографічної оцінки психофізіологічних функцій і особливостей особистості та комплексної бальної оцінки особливостей перебігу професійної адаптації і формування високої професійної придатності студентів, які здобувають стоматологічний фах, а також комплекс заходів щодо оптимізації професійного навчання, психогігієнічної корекції перебігу процесів професійної адаптації і запобігання виникнення несприятливих змін у психофізіологічному стані організму майбутніх лікарів-стоматологів. Для гігієністів, фізіологів, медичних психологів, сімейних лікарів, педіатрів, фахівців охорони здоров’я та освіти Доп.точки доступа: Панчук, О. Ю. Яворовський, О. П. Яворовський, О. П. \ред.\ Сергета, І. В. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |