612.821 Н 15
Навчальний стрес та психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів закладів вищої медичної освіти [Текст] : [монографія] / В. М. Мороз [та ін.]. - Вінниця : Твори, 2020. - 184 с. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 8 від 26.05.2020 р.) . - Бібліогр.: с. 153-181. - ISBN 978-966-949-502-0 Примечания о происхождении: Экз. 526724 : Дар від Мороз В. М. Содержание: ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ПРОБЛЕМИ ЇЇ АДЕКВАТНОЇ ОЦІНКИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО СТРЕСУ . - С .11 КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ЗМІН ПРОВІДНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗМУ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В ДИНАМІЦІ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ . - С .26 ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗРУШЕНЬ ПРОВІДНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ, ЩО ВІДБУВАЮТЬСЯ В ДИНАМІЦІ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ . - С .42 Властивості темпераменту і психічних станів студентів та особливості їх динамічних зрушень в динаміці навчального року в закладі вищої медичної освіти . - С .46 Рівень суб’єктивного контролю особистості і характерологічні особливості студентів-медиків та особливості їх зрушень в динаміці навчального року . - С .56 Агресивні прояви особистості і механізми психологічного захисту студентської молоді та особливості їх змін в динаміці навчального року в закладі вищої освіти медичного профілю . - С .67 ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНА ОЦІНКА ЗМІН ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ І ПРОВІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ПЕРЕДЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО ТА ЕКЗАМЕНАЦІЙНОГО СТРЕСУ . - С .78 ПРОГНОСТИЧНА ОЦІНКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ТА ЗМІН ЇЇ ОКРЕМИХ ФІЗІОЛОГІЧНО- І ПСИХІЧНО-ОБУМОВЛЕНИХ КОРЕЛЯТ СЕРЕД ДІВЧАТ І ЮНАКІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ . - С .104 РОЗРОБЛЕННЯ І НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РІВНЯ ВИРАЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СТРЕСУ У СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕДИЧНОГО ПРОФІЛЮ ВПРОДОВЖ ЧАСУ НАВЧАННЯ ТА У ПЕРЕДЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ І ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ ПЕРІОДИ . - С .125 НАУКОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ КРИТЕРІЇВ ОЦІНКИ АДАПТАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО СТРЕСУ . - С .139
MeSH-главная: СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL (физиология) ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY (психология) СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология) Аннотация: В монографії з позицій системного підходу встановлені та науково обґрунтовані психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів сучасних закладів вищої медичної освіти, які перебувають в умовах навчального стресу, проведена поглиблена оцінка змін провідних психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентської молоді в динаміці навчального процесу, розроблена методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів закладів вищої освіти медичного профілю як впродовж часу навчання, так і у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди. Для фізіологів, медичних психологів, гігієністів, сімейних лікарів, педіатрів, фахівців охорони здоров’я та вищої освіти Доп.точки доступа: Мороз, В. М. Макаров, С. Ю. Серебреннікова, О. А. Сергета, І. В.
Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1)
|