Т 41 Тимощук, О. В. Наукові основи комплексної оцінки якості життя та адаптаційних можливостей сучасної учнівської і студентської молоді [Текст] : [монографія] / О. В. Тимощук, Н. С. Полька, Ι. Β. Сергета ; ред.: Н. С. Полька, Ι. Β. Сергета. - Вінниця : Твори, 2020. - 272 с. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 2 від 17.09.2020 р.) . - Бібліогр.: с. 236-272. - ISBN 978-966-949-583-9 Примечания о происхождении: Экз. 526710 : Дар від Мороз В. М. Содержание: ГІГІЄНІЧНІ АСПЕКТИ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ, ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ТА ОСНОВНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ І ПСИХІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ . - С .14 Якість життя учнів та студентів сучасних закладів освіти: аналіз актуальних питань визначення, оцінки і корекції виявлених відхилень . - С .14 Стан психічного здоров’я учнів та студентів: психогігієнічний метод аналізу актуальних питань оцінки і визначення шляхів корекції виявлених відхилень . - С .16 Особливості адаптаційних можливостей організму учнів та студентів, які перебувають в умовах сучасних закладів освіти різних типів . - С .28 ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВИХ УМОВ ЖИТТЯ, УМОВ НАВЧАННЯ, РЕЖИМУ ДНЯ ТА СТАНУ ЗДОРОВ’Я УЧНІВСЬКОЇ І СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ, ЩО ПЕРЕБУВАЄ В СУЧАСНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ . - С .34 Оцінка санітарно-гігієнічних та соціально-побутових умов життя і умов навчання учнів та студентів, які навчаються в сучасних закладах освіти різних типів . - С .36 Гігієнічна оцінка основних складових режиму дня учнів та студентів сучасних закладів освіти різного рівня . - С .43 Гігієнічна оцінка стану здоров’я і рівня адаптаційних можливостей організму учнів та студентів . - С .52 ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ . - С .62 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ 1 ФОРМУВАННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗМУ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ,ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ, ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ . - С .80 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ ЯК ПЕРШОЧЕРГОВИЙ ФАКТОР ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ . - С .93 Характеристики темпераменту і тривожності учнів та студентів, які перебувають в умовах навчання в сучасних закладах освіти різних типів . - С .98 Показники рівня вираження ситуативної і особистісної тривожності учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів . - С .102 Показники характерологічних властивостей та рівень поширення акцентуацій характеру серед учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів . - С .105 Показники рівня суб’єктивного контролю особистості учнів та студентів закладів освіти різних типів . - С .111 Основні характеристики психічних станів та агресивних проявів особистості учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів . - С .117 Основні показники емоційного вигорання та емпатичні характеристики учнівської і студентської молоді, яка перебуває в умовах сучасних закладів освіти . - С .126 ПРОГНОСТИЧНА ОЦІНКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ВЗАЄМОЗВ’ЗКУ І ВЗАЄМОЗАЛЕЖНОСТІ ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ЖИТТЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ, ТА ХАРАКТЕРИСТИК ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ І ПСИХІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ЇХ ОРГАНІЗМУ . - С .139 НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ І ПСИХІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ . - С .180 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА ОРГАНІЗМ, ПСИХОГІГІЄНІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ТА ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ УЧНІВ І СТУДЕНТІВ . - С .195 НАУКОВІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСНОЇ ГІГІЄНІЧНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ І АДАПТАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ СУЧАСНИХ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ . - С .214
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология) ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (организация и управление, тенденции) Аннотация: В монографії обґрунтовані наукові основи комплексної гігієнічної оцінки якості життя та адаптаційних можливостей учнівської і студентської молоді, що перебуває в умовах сучасних закладів освіти різних типів, розроблені методика комплексної оцінки якості життя та особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації та програма психофізіологічного впливу на організм, психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості та покращення якості життя учнів і студентів сучасних закладів освіти. Для гігієністів, фізіологів, медичних психологів, сімейних лікарів, педіатрів, фахівців охорони здоров’я та вищої освіти Доп.точки доступа: Полька, Н. С. Сергета, І. В. Полька, Н. С. \ред.\ Сергета, І. В. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |