Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 615.1/Г 38 Автор(ы) : Германюк Т. А. Заглавие : Методологія маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень у фармації : [метод. вказівки] Выходные данные : Вінниця: Нілан, 2014 Колич.характеристики :64 с Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова Примечания : Бібліогр. в кінці розд. ISBN, Цена 978-617-7121-98-4: 35.00 р. УДК : 615.1 + 615.1(072) Предметные рубрики: ВНМУ MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES ФАРМАКОЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- PHARMACOEPIDEMIOLOGY ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION Аннотация: Методичні вказівки містять теретичні знання про методики маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень, які базуються на сучасних літературних даних, з наведенням прикладів на основі власних досліджень. Представлені методичні вказівки призначені для використання у навчальному процесі для студентів та викладпчів фармацевтичних факультетів вищих фармацевтичних (медичних) навчальних закладів освіти ІІІ-ІV рівня акредитації, провізорів-інтернів, а також у практичній роботі для клінічних провізорів, провізорів загального профілю, провізорів-організаторів, організаторів охорони здоров’я і науково-дослідницькій роботі для науковців та фахівців з фармакоекономіки. Экземпляры : всего : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1) Свободны : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1) Доп.точки доступа: Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова |