Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.1/Г 38
Автор(ы) : Германюк Т. А.
Заглавие : Методологія маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень у фармації : [метод. вказівки]
Выходные данные : Вінниця: Нілан, 2014
Колич.характеристики :64 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-617-7121-98-4: 35.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(072)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ФАРМАКОЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- PHARMACOEPIDEMIOLOGY
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Аннотация: Методичні вказівки містять теретичні знання про методики маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень, які базуються на сучасних літературних даних, з наведенням прикладів на основі власних досліджень. Представлені методичні вказівки призначені для використання у навчальному процесі для студентів та викладпчів фармацевтичних факультетів вищих фармацевтичних (медичних) навчальних закладів освіти ІІІ-ІV рівня акредитації, провізорів-інтернів, а також у практичній роботі для клінічних провізорів, провізорів загального профілю, провізорів-організаторів, організаторів охорони здоров’я і науково-дослідницькій роботі для науковців та фахівців з фармакоекономіки.
Экземпляры : всего : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Свободны : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Доп.точки доступа:
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова