Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 316/Г 84 Автор(ы) : Гримська М. І. Заглавие : Зв’язки з громадськістю : підруч. для студентів вищ. навч. закл. Выходные данные : Харків: Фоліо, 2015 Колич.характеристики :413 с.: іл. Примечания : Бібліогр. в кінці глав ISBN, Цена 978-966-03-7250-4: 164.00 р. УДК : 316 + 316.47(075.8) MeSH-главная: СОЦИОЛОГИЯ -- SOCIOLOGY РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC ИНФОРМАЦИИ МЕНЕДЖМЕНТ -- INFORMATION MANAGEMENT МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS ПСИХОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, SOCIAL Аннотация: На початку XXI століття відбулося переосмислення значення людського фактора, усвідомлення його важливої ролі в економічному, політичному та духовному розвитку суспільства. Тому соціальна модель відносин, заснованих на «керівництві та підпорядкуванні», поступово замінюється моделлю «партнерства». Взаємодія замість впливу сьогодні стає наріжним каменем комунікативного процесу. Таку взаємодію і покликані забезпечити зв’язки з громадськістю паблік рилейшнз (ПР). Фахівець зі зв’язків з громадськістю має розуміти, що інформаційна робота це одна з форм соціального керування і результатом її може і повинна вважатися цілеспрямована взаємодія з суспільством, за якої та чи інша проблема буде вирішена або стане менш гострою. Підручник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, журналістів та фахівців у галузі інформації, а також людей, що цікавляться соціологією та політологією Экземпляры :НА(1) Свободны : НА(1) |