Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316/Г 84
Автор(ы) : Гримська М. І.
Заглавие : Зв’язки з громадськістю : підруч. для студентів вищ. навч. закл.
Выходные данные : Харків: Фоліо, 2015
Колич.характеристики :413 с.: іл.
Примечания : Бібліогр. в кінці глав
ISBN, Цена 978-966-03-7250-4: 164.00 р.
УДК : 316 + 316.47(075.8)
MeSH-главная: СОЦИОЛОГИЯ -- SOCIOLOGY
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
ИНФОРМАЦИИ МЕНЕДЖМЕНТ -- INFORMATION MANAGEMENT
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
ПСИХОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНАЯ -- PSYCHOLOGY, SOCIAL
Аннотация: На початку XXI століття відбулося переосмислення значення людського фактора, усвідомлення його важливої ролі в економічному, політичному та духовному розвитку суспільства. Тому соціальна модель відносин, заснованих на «керівництві та підпорядкуванні», поступово замінюється моделлю «партнерства». Взаємодія замість впливу сьогодні стає наріжним каменем комунікативного процесу. Таку взаємодію і покликані забезпечити зв’язки з громадськістю паблік рилейшнз (ПР). Фахівець зі зв’язків з громадськістю має розуміти, що інформаційна робота це одна з форм соціального керування і результатом її може і повинна вважатися цілеспрямована взаємодія з суспільством, за якої та чи інша проблема буде вирішена або стане менш гострою. Підручник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, журналістів та фахівців у галузі інформації, а також людей, що цікавляться соціологією та політологією
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)