Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 331/Б 33 Автор(ы) : Баюра В. І., Новікова Н. Л., Романченко Н. В. Заглавие : Закупівля: маркетинговий підхід : навч. посіб. Выходные данные : Київ: Києво-Могилян. акад., 2015 Колич.характеристики :227 с Примечания : Бібліогр.: с. 225-226 (30 назв). - Рек. МОН України (Лист №1/11-1745 від 05.02.2014) ISBN, Цена 978-966-518-673-1: 77.30 р. УДК : 331 + 331(075.8) MeSH-главная: МАРКЕТИНГ -- MARKETING ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS КОНТРОЛЬ ЗА РАСХОДАМИ -- COST CONTROL Содержание : Сутність закупівель ; Закупівельна діяльність і комерційна робота на підприємстві ; Організація закупівельної діяльності ; Ціни закупівель ; Розробка плану закупівель ; Управління виробничими запасами ; Планування умов постачання ; Політика комунікацій у закупівельній діяльності ; Планування доставки матеріальних ресурсів Аннотация: У навчальному посібнику висвітлюються основи організації закупівельної діяльності. Викладено концепцію постачання, пов’язаного з маркетингом. Особливу увагу приділено основним напрямам, організації, стратегії, методам і моделям закупівельної діяльності, плануванню бюджету закупівель. Для студентів економічних спеціальностей ВНЗ, а також зі спеціальності «Маркетинг». Цей посібник може бути корисним аспірантам, працівникам, які займаються питаннями вдосконалення закупівельної діяльності, поліпшення маркетингу закупівель Экземпляры :КСХ(1) Свободны : КСХ(1) Доп.точки доступа: Новікова, Н. Л. Романченко, Н. В. |