Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : 615.24/І-25 Автор(ы) : Івченко, Аліна Вікторівна Заглавие : Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. фармацевт. наук : [спец.]15.00.01 "Технологія ліків та організація фармацевтичої справи" Выходные данные : Київ, 2010 Колич.характеристики :21 с Коллективы : Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика, Нац. фармацевт. ун-т. Каф. менеджменту та маркетингу у фармації Примечания : Бібліогр.: с. 14-18 УДК : 615.24 + 615.243 MeSH-главная: ПРОТИВОЯЗВЕННЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-ULCER AGENTS ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL МАРКЕТИНГ -- MARKETING Экземпляры :КСХ(1) Свободны : КСХ(1) Доп.точки доступа: Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика Нац. фармацевт. ун-т. Каф. менеджменту та маркетингу у фармації |