Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.24/І-25
Автор(ы) : Івченко, Аліна Вікторівна
Заглавие : Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. фармацевт. наук : [спец.]15.00.01 "Технологія ліків та організація фармацевтичої справи"
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :21 с
Коллективы : Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика, Нац. фармацевт. ун-т. Каф. менеджменту та маркетингу у фармації
Примечания : Бібліогр.: с. 14-18
УДК : 615.24 + 615.243
MeSH-главная: ПРОТИВОЯЗВЕННЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-ULCER AGENTS
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Доп.точки доступа:
Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика
Нац. фармацевт. ун-т. Каф. менеджменту та маркетингу у фармації