Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 615.1/М 73
Автор(ы) : Мнушко З. М.
Заглавие : Менеджмент та маркетинг у фармації: підруч. для фармацевт. вузів і ф-тів/ З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. Ч. 2: Маркетинг у фармації
Выходные данные : Харків: Основа, 1999
Колич.характеристики :288 с.: іл.
ISBN, Цена 5-7768-0646-1:
УДК : 615.1
MeSH-главная: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
УЧРЕЖДЕНИЕ, ГРУППЫ МЕНЕДЖМЕНТА -- INSTITUTIONAL MANAGEMENT TEAMS
Аннотация: У підручнику надані теоретичні положення маркетингу, розкрита сутність його основних елементів: товару, товаропросування, ціни, стимулювання попиту та збуту продукції, паблік рилейшинз. Описані суть, специфіка та види стратегій міжнародного маркетингу
Экземпляры : всего : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(7)
Свободны : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(7)
Доп.точки доступа:
Діхтярьова, Н. М.
Мнушко, З. М. \ред.\