Вид документа : Многотомное издание Шифр издания : 615.1/М 73 Автор(ы) : Мнушко З. М. Заглавие : Менеджмент та маркетинг у фармації: підруч. для фармацевт. вузів і ф-тів/ З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. Ч. 2: Маркетинг у фармації Выходные данные : Харків: Основа, 1999 Колич.характеристики :288 с.: іл. ISBN, Цена 5-7768-0646-1: УДК : 615.1 MeSH-главная: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION МАРКЕТИНГ -- MARKETING УЧРЕЖДЕНИЕ, ГРУППЫ МЕНЕДЖМЕНТА -- INSTITUTIONAL MANAGEMENT TEAMS Аннотация: У підручнику надані теоретичні положення маркетингу, розкрита сутність його основних елементів: товару, товаропросування, ціни, стимулювання попиту та збуту продукції, паблік рилейшинз. Описані суть, специфіка та види стратегій міжнародного маркетингу Экземпляры : всего : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(7) Свободны : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(7) Доп.точки доступа: Діхтярьова, Н. М. Мнушко, З. М. \ред.\ |