Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 174/Е 88
Автор(ы) : Воронкова В. Г., Беліченко А. Г., Мельник В. В., Ажажа М. А.
Заглавие : Етика ділового спілкування : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл.
Выходные данные : Львів: Магнолія 2006, 2017
Колич.характеристики :312 с
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Бібліогр.: в кінці глав. - Рек. МОН України
ISBN, Цена 978-966-2025-65-1: 180.00 р.
УДК : 174 + 174:316.454.52](075.8)
MeSH-главная: ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Аннотация: У навчальному посібнику сформована концепція етики ділового спілкування, яка розвивається в умовах ринкових стосунків. Ця концепція включає аналіз теоретико-методологічних засад етики ділового спілкування, особливості формування професійної та корпоративної етики, в тому числі адміністративної та управлінської, корпоративної культури та етики державного службовця, психології ділового спілкування та практики ведення переговорів у діловому світі з врахуванням типу особистості учасника перемовин та національного менталітету, етики ділових стосунків, етики ділового спілкування державних службовців, культури мови і мовленнєвого етикету, культури, етики ділового спілкування в міжнародному бізнесі; рекомендацій зі створення іміджу ділової людини. В навчальному посібнику розкриваються поняття і норми мовленнєвого і міжнародного етикету. Особлива увага приділяється конкретним прикладам ведення ділової бесіди в сфері послуг. Розрахований для студентів вищих навчальних закладів, бізнесменів, ділових людей, усіх тих, хто цікавиться створенням свого власного іміджу, командного та результативного менеджменту, розрахований на тих, хто мріє стати результативним топ-менеджером
Экземпляры : всего : НА(4), ЧЗ(1)
Свободны : НА(4), ЧЗ(1)
Доп.точки доступа:
Воронкова, В. Г.
Беліченко, А. Г.
Мельник, В. В.
Ажажа, М. А.