Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.1/О-56
Автор(ы) : Ольховська, Анжела Борисівна
Заглавие : Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра мед. наук : [спец.]15.00.01 "Технологія ліків та організація фармацевтичої справи"
Выходные данные : Харків, 2019
Колич.характеристики :44 с
Коллективы : Нац. фармацевт. ун-т
Примечания : Бібліогр.: с. 33-39
УДК : 615.1 + 615.1:339.13(043.3)
MeSH-главная: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ЭКОНОМИЧЕСКИЙ СЕКТОР -- HEALTH CARE SECTOR
УКРАИНА -- UKRAINE
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Доп.точки доступа:
Нац. фармацевт. ун-т