Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 613.6/С 32
Автор(ы) : Сергета І. В., Панчук О. Ю., Яворовський О. П.
Заглавие : Гігієнічна діагностика професійної придатності студентів закладів медичної освіти (на прикладі стоматологічних спеціальностей) : [монографія]
Выходные данные : Вінниця: Твори, 2020
Колич.характеристики :348 с
Примечания : Бібліогр.: с. 296-348. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 9 від 26.06.2020 р.)
ISBN, Цена 978-617-7742-16-5: 150.00 р.
УДК : 613.6 + 613.6:378.4
MeSH-главная: СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Содержание : ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ВИСОКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ І ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ, ЯКІ ЗДОБУВАЮТЬ СТОМАТОЛОГІЧНИЙ ФАХ, ЗА УМОВ ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ДІАГІЮСТЖИ, ЛІКУВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ; Сучасна система формування професійної придатності та гігієнічні проблеми оптимізації профорієнтаційної діяльності у закладах вищої медичної освіти в ході підготовки лікарів стоматологічного профілю ; Особливості організації трудового процесу в умовах використання новітніх технологій та проблеми формування здоров’я і професійної придатності лікарів-стоматологів ; Гігієнічна діагностика професійної придатності студентської молоді, що здобуває певний фах: проблеми, пошуки, перспективи ; ПРОФЕСІОГРАФІЧНА ОЦІНКА ТРУДОВОГО ПРОЦЕСУ ТА НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПСИХОФІЗІОГРАМ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ОСНОВНИМИ СТОМАТОЛОГІЧНИМИ СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ ; ПРОФЕСІОГРАФІЧНА ОЦІНКА ТРУДОВОГО ПРОЦЕСУ ТА НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПСИХОГРАМ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ОСНОВНИМИ СТОМАТОЛОГІЧНИМИ СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ ; ГІГІЄНІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСЮГРАФІННОЇ ОЦІНКИ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ І ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ТА НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ КОМПЛЕКСНОЇ БАЛЬНОЇ ОЦІНКИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ І ФОРМУВАННЯ ВИСОКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ СТУДЕНТІВ, ЯКІ ЗДОБУВАЮТЬ СТОМАТОЛОГІЧІІИЙ ФАХ У ЗАКЛАДАХ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ; ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА УМОВ ПЕРЕБУВАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЇ ДОБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, РІВНЯ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩОЇ НАВЧАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ТА СТАНУ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ, ЯКІ ЗАСВОЮЮТЬ ОСНОВНІ СТОМАТОЛОГІЧНІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ; Санітарно-гігієнічна оцінка умов перебування студентської молоді у закладі вищої медичної освіти і умов здійснення позанавчальної діяльності та гігієнічна оцінка основних режимних елементів повсякденної діяльності ; Гігієнічна оцінка особливостей професійно-значущої навчальної адаптації та стану здоров’я студентів, які здобувають стоматологічний фах ; ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ ПРОВІДНИХ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗМУ СТУДЕНТІ В-СТ ОМ АТОЛ ОП В НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ; ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ ПРОВІДНИХ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЗДОБУТТЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ; Показники темпераменту і тривожності студентів та особливості їх змін в динаміці навчання на стоматологічному факультеті закладу вищої медичної освіти ; Властивості характеру студентської молоді, яка здобуває стоматологічний фах впродовж часу перебування у закладі медичної освіти ; Рівень суб’єктивного контролю сучасних студентів-стоматологів та закономірності їх зрушень в динаміці навчання ; Показники психічних станів студентської молоді та особливості їх змін в динаміці навчання на стоматологічному факультеті закладу вищої медичної освіти ; Емпатичні здібності, особливості емоційного вигорання, механізми психологічного захисту і біоритмологічні особливості особистості студентської молоді, яка здобуває стоматологічний фах у закладі медичної освіти ; ФІЗІОЛОГО-ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА СТУПЕНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАХОДІВ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ, ПСИХОГІГІЄНІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ І ЗАПОБІГАННЯ ВИНИКНЕННЯ НЕСПРИЯТЛИВИХ ЗМІН У ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОМУ СТАНІ ОРГАНІЗМУ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОПВ НА ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ; ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ГІГІЄНІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПРИДАТНОСТІ СТУДЕНТІВ, ЯКІ ЗДОБУВАЮТЬ СТОМАТОЛОГІЧНИЙ ФАХ НА ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
Аннотация: В монографії з позицій системного підходу встановлені та науково обґрунтовані психофізіологічні критерії оцінки адаптаційних можливостей організму студентів сучасних закладів вищої медичної освіти, які перебувають в умовах навчального стресу, проведена поглиблена оцінка змін провідних психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентської молоді в динаміці навчального процесу, розроблена методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів закладів вищої освіти медичного профілю як впродовж часу навчання, так і у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди. Для фізіологів, медичних психологів, гігієністів, сімейних лікарів, педіатрів, фахівців охорони здоров’я та вищої освітиУ монографії наведені теоретичні та методичні основи гігієнічної діагностики професійної придатності студентів закладів медичної освіти, науково обґрунтовані методики професіографічної оцінки психофізіологічних функцій і особливостей особистості та комплексної бальної оцінки особливостей перебігу професійної адаптації і формування високої професійної придатності студентів, які здобувають стоматологічний фах, а також комплекс заходів щодо оптимізації професійного навчання, психогігієнічної корекції перебігу процесів професійної адаптації і запобігання виникнення несприятливих змін у психофізіологічному стані організму майбутніх лікарів-стоматологів. Для гігієністів, фізіологів, медичних психологів, сімейних лікарів, педіатрів, фахівців охорони здоров’я та освіти
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Доп.точки доступа:
Панчук, О. Ю.
Яворовський, О. П.
Яворовський, О. П. \ред.\
Сергета, І. В. \ред.\