Мороз, В. М.
    Методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів протягом навчального року та в передекзаменаційний і екзаменаційний періоди [Text] = Method of complex assessment of the level of expression of educational stress in students during the academic year and in pre-examination and examination period / В. М. Мороз, С. Ю. Макаров // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 182-189. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология, статистика)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, статистика, тенденции)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (профилактика и контроль, психология, этиология)
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, статистика)
Annotation: В ході досліджень розроблена та науково-обґрунтована методика комплексної оцінки рівня вираження навчального стресу у студентів протягом навчального року та в передекзаменаційний і екзаменаційний періоди, провідними етапами застосування якої є визначення ступеня вираження психофізіологічних функцій і особливостей особистості, що надавали інформацію про ступінь вираження стресових реакції організму дівчат і юнаків, які навчаються у вищому медичному навчальному закладі. Отримані результати переведено у стандартизовані бали відповідно до даних спеціальних шкал оцінки рівня вираження психофізіологічних функцій і особливостей особистості, властивих для осіб юнацького віку. Розраховано величини показників рівня вираження навчального стресу у студентів як впродовж навчального року (перманентний (постійний) навчальний стрес), так і у передекзаменаційний і екзаменаційний періоди (ситуативний (терміновий) навчальний стрес), що визначають ступінь поширення явищ порушення психофізіологічної адаптації їх організму до умов навчальної діяльності. Надано комплексну оцінку одержаних значень рівня вираження навчального стресу на основі застосування встановлених кількісних критеріїв їх якісної оцінки, визначення провідних закономірностей процесів перебігу психофізіологічної адаптації, обґрунтування індивідуалізованих засобів психофізіологічної корекції наявних відхилень від процесів адекватного професійного становлення майбутніх фахівців медичної галузі
In the course of research, a methodology for the comprehensive assessment of the degree of severity of student stress during the academic year and in the pre-examination and examination periods has been developed and scientifically substantiated. The leading stages of its use are the determination of the degree of expression of psychophysiological functions and personal characteristics that allow obtaining information on the degree of stress of the girls and young people enrolled in a higher medical school, translating the results into standardized scores in accordance with the data of special scales of the level of manifestation of psychophysiological functions and personality peculiarities for young people, calculation of the values of the indicators of the degree of severity of students’ stress in the course of the academic year (permanent educational stress), and in the pre-examination and examination periods (situational (urgent) training stress), determining the degree of prevalence of violations of psychophysiological adaptation of their organism to the educational process, comprehensive assessment of the obtained values of the degree of severity of educational stress on the basis of using quantitative criteria for their qualitative assessment, determining the leading regularities of the processes of the course of psychophysiological adaptation, substantiating the individualized means of psychophysiological correction of the existing deviations from the processes of professional development of future specialists in the medical field
Additional Access Points:
Макаров, С. Ю.

There are no free copies