Результати впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту у студентів-провізорів Дніпропетровської медичної академії [Text] = The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy / Т. М. Потапова [та ін.]> // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 16-20
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, PHARMACY, GRADUATE ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION Annotation: У статті проведено аналіз результатів впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) для оцінки рівня знань у студентів-провізорів під час складання ліцензійного інтегрованого іспиту Крок-1 та порівняння цих результатів з національними показниками. Зважаючи на те, що у 2019 р. в Україні вперше було впроваджено якісно новий інструмент оцінювання знань студентів, в Дніпропетровській медичній академії студенти-провізори 3 курсу, як громадяни України, так і іноземці, складали ЄДКІ, який мав такі дві складові, як: ліцензійний інтегрований комплексний іспит Крок-1 та англійська мова професійного спрямування. Аналіз отриманих результатів дозволив виявити деякі недоліки при підготовці студентів в академії та привернути увагу до рішення цих проблемних питань. Таке комплексне оцінювання профільних знань студентів-провізорів дозволяє виявити слабкі сторони процесу навчання і надає можливість підвищити ефективність навчання в академії для інтегрування вітчизняних фахівців у світову медицину Additional Access Points: Потапова, Т. М. Слєсарчук, В. Ю. Подплетня, О. А. Логвиненко, Н. В.
There are no free copies
|