Особливості дистанційного навчання іноземних студентів-медиків під час карантину [Text] / Т. В. Князевич-Чорна [та ін.]. - Електрон. текст. дані> // Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 150-154. - Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-main: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции) КАРАНТИННЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ -- QUARANTINE (психология, тенденции) СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология) Annotation: Умови сьогодення змінили наше бачення стосовно дистанційного навчання в медичному вузі, а саме, під час пандемії COVID-19, на час періоду карантину, ми змушені максимально ефективно використати всі переваги цього методу, щоб у студентів не було прогалини в навчанні й вони максимально ефективно могли отримати необхідні знання та навики. Особливо це стосується студентів-іноземців, адже вони зіткнулися з низкою проблем, які не є характерними для наших (українських) студентів. Першим і найпотужнішим стресовим фактором для них було те, що на початок оголошення пандемії вони знаходились далеко від дому, від своєї сім’ї та родини. Ніхто не знав, як довго буде продовжуватись карантин, і студенти вагались, чи повертатись їм в їхні країни, чи залишатись в Україні. Це не могло не вплинути на їхній психо-емоційний стан, вони дуже переживали, і підтримка викладачів була надзвичайно важливою в даній ситуації. На час літніх канікул ситуація більш-менш стабілізувалася, переважна більшість студентів відвідала свої сім’ї, а на осінній семестр вони знову повернулись на навчання. Оскільки переважна частина навчального 2020-2021 року проходила дистанційно, багато студентів мали змогу знову повернутись додому та навчатись онлайн. Студенти-іноземці швидко адаптувались до онлайн-навчання, це дало їм можливість в умовах пандемії перебувати у своїх сім’ях та бути максимально захищеними, при цьому уникнути прогалин у навчанні. Криза пандемії COVID-19 стала новим етапом у нашому житті та дозволила нам поглянути на всебічну сторону технологій електронного навчання. Ми маємо багато можливостей для впровадження різноманітних інноваційних та цифрових розробок. Їх використання та введення в практику розширить можливості та покращить надання освітніх послуг не тільки для студентів, але й для викладачів Additional Access Points: Князевич-Чорна, Т. В. Кіндратів, Е. О. Андріїв, А. В. Жураківська, О. Я. Антимис, О. В.
There are no free copies
|