Чала, С. К.
    Імерсивні ситуаційні завдання у військових навчальних закладах: чинники для прогностичного визначення кардіологічного толерантності [Text] / С. К. Чала // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 97-98


MeSH-main:
ВОЕННАЯ МЕДИЦИНА -- MILITARY MEDICINE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ЭЛЕКТРОКАРДИОГРАФИЯ -- ELECTROCARDIOGRAPHY (использование)
Annotation: Для оптимізації відбору та процесу підготовки осіб, які мають здійснювати свою професійну діяльність в умовах гострого чи хронічного стресу, який асоційований із ризиком для здоров’я та життя, вбачається доцільним дослідження відповідних реакцій серцево-судинної системи. Під час максимальної мобілізації фізичних та психо-емоційних ресурсів курсантів в процесі тренувальної імітації виконання бойового завдання може виникати значне навантаження на серцево-судинну систему, при якому міокард має адекватно використовувати наявний функціональний резерв. Кардіологічна толерантність характеризує адаптаційні можливості організму курсантів при значних навантаженнях в процесі виконання професійних задач. Мета дослідження. На підставі порівняльного аналізу результатів електрокардіографічного моніторингу курсантів на етапі підготовки та безпосередньо після виконання імерсивних ситуаційних вправ, які є тренувальною імітацією виконання бойового завдання, схарактеризувати прогностично значущі додаткові показники адаптаційних ресурсів організму щодо психофізичних стресових навантажень
There are no free copies