Title of magazine :Медична освіта -2007year,N 1 Interesting articles : Нейко В. Є. Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів/ В. Є. Нейко [и др.] (стр.5-7) Мисула І. Р. Організація навчального процесу в американській медсестринській школі/ І. Р. Мисула, О. В. Олійник (стр.7-11) Казаков В. М. Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.12-16) Губенко І. Я. Проблемні питання підготовки фахівців сімейної медицини/ І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко, О. В. Борисенко (стр.16-19) Жмурський С. І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти/ С. І. Жмурський, М. Г. Лебединець (стр.20-21) Білай І. М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-25) Кулянда І. С. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації/ І. С. Кулянда [и др.] (стр.25-28) Радченко О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи/ О. М. Радченко (стр.28-30) Ребров Б. О. Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами/ Б. О. Ребров [и др.] (стр.30-33) Олійник О. В. Особливості кваліфікаційної системи медичних сестер в США/ О. В. Олійник, І. Р. Мисула (стр.33-35) Давидович О. В. Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти/ О. В. Давидович [и др.] (стр.36-37) Стаднюк Л. А. Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів, середнього медичного персоналу та волонтерів/ Л. А. Стаднюк [и др.] (стр.38-40) Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.40-42) Врублевська С. В. Інноваційні процеси у системі освіти/ С. В. Врублевська (стр.43-48) Сандер С. В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі/ С. В. Сандер (стр.49-51) Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Республіці Сербії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.51-54) Потапенков М. О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів/ М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко (стр.55-58) Приходько В. Ю. Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу/ В. Ю. Приходько [и др.] (стр.58-61) Крекотень О. М. Основні психогігієнічні чинники, які впливають на формування здоров’я студентської молоді/ О. М. Крекотень (стр.61-63) Рязанов Д. Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів/ Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Потопов (стр.64-66) Interesting articles : Additional Access Points: Нейко, В. Є. Мисула, І. Р. Казаков, В. М. Губенко, І. Я. Жмурський, С. І. Білай, І. М. Кулянда, І. С. Радченко, О. М. Ребров, Б. О. Олійник, О. В. Давидович, О. В. Стаднюк, Л. А. Гнатюк, М. С. Врублевська, С. В. Сандер, С. В. Педанов, Ю. Ф. Потапенков, М. О. Приходько, В. Ю. Крекотень, О. М. Рязанов, Д. Ю. Вакалюк, І. П. Талалаєнко, О. М. Шевченко, О. Т. Лебединець, М. Г. Самура, Б. А. Кулянда, О. О. Реброва, О. О. Чайковська, В. В. Данилевич, Ю. О. Гоженко, А. І. Гривенко, С. Г. Сицинский, С. А. Тимків, І. В. Первак, М. Б. Борисенко, О. В. Самура, Б. Б. Шульгай, А. Г. Строіло, Н. Г. Гнатюк, Р. М. Макулькін, Р. Ф. Ширяева, М. І. Потопов, С. А. Боцюрко, Ю. В. Юрак, М. З. Барінов, Е. Ф. Веремчук, О. Д. Волошинович, А. Р. Блудова, Н. Г. Чайковська, В. В. Давидович, Н. Я. Маслєнікова, Н. О. Хаджинова, Н. А. Слабий, О. Б. Ковальчук, М. Ф. Шев’як, П. І. Давидович, Н. Я. |