Title of magazine :Медична освіта -2009year,N 1 Interesting articles : Вороненко Ю. В. Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.5-13.) Мисула І. Р. Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.14-16.) Ващенко Н. М. Інформатизація медичної освіти - найважливіший стратегічний крок для сучасної України/ Н. М. Ващенко (стр.17-18.) Хурані І. Ф. Аспекти медичної етики та деонтології в сучасній онкологічній клініці/ І. Ф. Хурані, А. П. Ковальчук, О. Я. Какарькін (стр.19-23.) Ковальчук О. Л. Особливості навчання хірургів на курсах лапароскопічної хірургії в тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.24-26.) Гіленко І. О. Особливості роботи з іноземними студентами при вивченні госпітальної хірургії/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.27-30.) Соколова Л. В. Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.31-33.) Поляков А. Є. Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков [и др.] (стр.34-35.) Гжегоцький М. Р. Досвід викладання фізіології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ М. Р. Гжегоцький [и др.] (стр.36-38.) Ремінецький Б. Я. Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду/ Б. Я. Ремінецький [и др.] (стр.38-39.) Ємельяненко І. В. Особливості викладання та засоби оцінки знань, умінь і навиків студентів з курсу нормальної фізіології на стоматологічному факультеті/ І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко (стр.40-42.) Воронцова Л. Л. Досвід використання комп’ютерної техніки для діагностики та контролю знань курсантів кафедр клінічної лабораторної діагностики та променевої діагностики ЗМАПО/ Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов (стр.43-44.) Паласюк Г. Б. Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів/ Г. Б. Паласюк [и др.] (стр.44-46.) Попадинець Г. О. Впровадження інноваційних технологій навчання в процес викладання гуманітарних дисциплін/ Г. О. Попадинець (стр.47-51.) Шульгіна В. В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів/ В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.52-54.) Шейко В. Д. Усвідомлення національної ідеї - засіб стимулювання мотивів навчання студентів медичного вузу/ В. Д. Шейко [и др.] (стр.54-56.) Панченко М. С. Вплив інноваційних методів управління на педагогічну діяльність викладачів у харківському базовому медичному коледжі №1/ М. С. Панченко, Л. П. Ольховська, Т. Г. Парафейник (стр.57-60.) Interesting articles : Additional Access Points: Вороненко, Ю. В. Мисула, І. Р. Ващенко, Н. М. Хурані, І. Ф. Ковальчук, О. Л. Гіленко, І. О. Соколова, Л. В. Поляков, А. Є. Гжегоцький, М. Р. Ремінецький, Б. Я. Ємельяненко, І. В. Воронцова, Л. Л. Паласюк, Г. Б. Попадинець, Г. О. Шульгіна, В. В. Шейко, В. Д. Панченко, М. С. Мінцер, О. П. Шульгай, А. Г. Ковальчук, А. П. Гнатюк, М. С. Дем’янюк, Д. Г. Кліщ, І. М. Ковальчук, Л. І. Петришин, Ю. С. Герасимюк, І. Є. Воронич-Семченко, Н. М. Семенцов, О. С. Шумко, Б. І. Ляховський, В. І. Ольховська, Л. П. Краснов, В. В. Загричук, Г. Я. Какарькін, О. Я. Шев’як, П. І. Тюріна, В. Ф. Муравська, О. М. Ковальчук, С. М. Федонюк, Я. І. Бобак, М. І. Федонюк, Л. Я. Парафейник, Т. Г. Корда, М. М. Вадзюк, С. Н. Шульгай, О. М. Слабий, О. Б. Ковальчук, М. Ф. Данилевич, Ю. О. Гаргула, В. Д. Крижановський, О. А. Горлачов, М. І. Сакевич, П. П. Дудченко, М. О. Шкурупій, О. А. Діхтенко, Т. Г. Марків, І. М. Цяпа, Ю. М. Мандзій, З. П. Прокопова, Т. М. Мисаковець, О. Г. Терлецька, О. І. Паніна, Л. В. Чупашко, О. І. Пришляк, А. М. Бурий, В. В. Прокоп, І. А. Данилишина, Н. І. Кліщ, Г. І. Крижановський, О. А. Сакевич, П. П. |