Title of magazine :Медична освіта -2018year,N 4 Interesting articles : Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18) Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21) Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25) Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30) Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35) Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40) Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47) Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51) Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55) Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58) Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63) Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66) Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70) Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72) Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76) Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80) Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84) Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 ) Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92) Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98) Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101) Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107) Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112) Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116) Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120) Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123) Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126) Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131) Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135) Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140) Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144) Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152) Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156) Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160) Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165) Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168) Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171) Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177) Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181) Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184) Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190) Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195) До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197) Interesting articles : Additional Access Points: Булах, І. Є. Андрейчин, М. А. Бєленічев, І. Ф. Білий, А. К. Венгер, О. П. Волощук, Н. І. Дроненко, В. Г. Кліщ, І. М. Колодницька, О. Д. Корда, М. М. Кривов’яз, О. В. Мартинюк, В. М. Малиновський, А. В. Мокія-Сербіна, С. О. Перцева, Т. О. Подплєтня, О. А. Поліщук, І. П. Разнатовська, О. М. Рогальська, Я. В. Сандуляк, Т. В. Степанов, Ю. М. Швед, М. І. Шостакович-Корецька, Л. Р. Шульгай, А. Г. Яременко, О. Б. Kozyolkin, О. А. Беденюк, А. Д. Болух, В. А. Калашченко, С. І. Корнякова, В. В. Коробчанський, В. О. Паласюк, Г. Б. Підгірний, В. В. Разумний, Р. В. Растворов, О. А. Рублевська, Н. І. Сафонова, О. В. Семенець, А. В. Спіріна, І. Д. Стойкевич, Г. В. Voloshyna, L. O. Саварин, Т. В. Войтенко, Л. П. Івахів, О. Л. Бухтіярова, Н. В. Воскобойнік, О. Ю. Гусєва, Т. П. Денисюк, О. М. Марущак, М. І. Шершун, Г. Г. Томашевська, Ю. О. Краснянська, Л. О. Ставничий, А. С. Чечель, В. В. Конопкіна, Л. І. Потапова, Т. М. Мурзіна, О. А. Кубей, І. В. Клименко, Т. М. Кононов, І. М. Геряк, С. М. Маврутенков, В. В. Федонюк, Л. Я. Федьков, Д. Л. Medvedkova, S. О. Мальований, В. В. Гринзовський, А. М. Боярчук, О. Р. Резуненко, Ю. К. Паласюк, Б. М. Фіра, Л. С. Фастовець, О. О. Растворов, І. О. Шевченко, О. А. Урбанович, А. М. Вакуленко, Д. В. Рокутов, С. В. Лебідь, О. І. Kushnir, L. D. Яриш, Ю. Ю. Слухай, Т. С. Вишневська, Н. Ю. Горбачова, С. В. Коваленко, С. І. Мисула, Ю. І. Ходаківська, О. В. Криницька, І. Я. Куліцька, М. І. Кривов’яз, С. О. Маланчук, С. Л. Майоренко, М. Н. Кіреєва, Т. В. Слєсарчук, В. Ю. Потоцька, О. І. Воронцова, Т. О. Сердцева, О. А. Саленко, А. В. Липовецька, С. Й. Чергінець, А. В. Мудра, А. Є. Добрянський, Д. В. Доброродній, В. Б. Дема, О. В. Мочульська, О. М. Герасименко, О. І. Чубка, М. Б. Альберт, Є. Л. Канюка, Г. С. Марценюк, В. П. Феденко, Є. С. Дуда, К. М. Perepichka, M. P. Денефіль, О. В. Качор, В. О. Іщук, І. С. Йосик, Я. І. Васильєва, Н. А. Копча, В. С. Ничик, Н. А. Завіднюк, Н. Г. Самура, І. Б. Сас, Л. М. Смашна, О. Є. Білоус, В. С. Люта, О. О. Несторович, Я. М. Галютіна, О. Ю. Габор, Г. Г. Лихацький, П. Г. Щерба, І. К. Богацька, К. Є. Черкасова, О. Г. Мироненко, О. В. Фесенко, О. В. Ботвінікова, Л. А. Бєлослудцева, К. О. Алексєєва, Г. М. Волянська, Л. А. Мудрик, У. М. Ярема, Н. М. Глушко, К. Т. Карапетян, О. Ю. Закревський, А. М. Сандуляк, М. Т. Власова, О. М. Шендрик, Л. М. Косинська, С. В. Будзак, І. Я. Ляхович, Р. М. Левицька, Л. В. Сидоренко, О. Л. Кіцак, Я. М. Мартинюк, Л. П. Прокопович, О. А. Гурський, В. Т. Будаєва, І. В. Литвин, К. Ю. Суременко, М. С. Гайдук, Т. А. Якуніна, О. М. Дядик, В. П. Олещук, О. М. Дудка, П. Ф. Ільницький, Р. І. Тарченко, І. П. Меліксетян, А. В. Війтович, Л. Є. Загороднюк, К. Ю. Кателевська, Н. М. Богачова, О. С. Крамарьова, Ю. С. Григоренко, Л. В. Кулагін, О. О. Зайцев, В. В. Кравець, Н. О. Сверстюк, А. С. Климук, Н. Я. Кучвара, О. М. Кутакова, О. В. Шорніков, А. В. Тимофєєв, Р. М. Doholich, O. I. Leko, B. A. |