Type of document : Magazine article Edition cipher : Author(s) : Шінкарук-Диковицька М. М. , Федик Т. В., Побережна Г. М., Гаджула Н. Г. Title : Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів- стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи Parallel titles :Educational assessment of student-dentist’s learning outcomes at specialized department in the context of competence approach: problems and prospects Place of publication : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 205-208 (Cipher ВУ45/2017/29) Notes : Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-main: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ ЛЕЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- DENTAL STAFF ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT Annotation: Робота аналізує досвід педагогічного оцінювання результатів навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології на засадах компетентісного підходу. Приведені критерії та методичні прийоми оцінювання досягнень майбутніх стоматологів. Розглянуті проблеми оптимізації оцінювання знань та перспективи їх вирішенняThe work analyzes the experience of educational assessment of learning outcomes of students at the department of therapeutic dentistry on the basis of competence approach. Brought criteria and methodological techniques for measuring of achievement of future dentists. The problems of evaluation of the knowledge and perspectives of their solution were examined Additional Access Points: Шінкарук-Диковицька, М. М. Федик, Т. В. Побережна, Г. М. Гаджула, Н. Г. |