Title of magazine :Медична освіта -2019year,N 1 Interesting articles : Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/ О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш (стр.6-9) Буряк О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/ О. Г. Буряк [та ін.] (стр.10-12) Козлова Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/ Ю. В. Козлова [та ін.] (стр.13-17) Лабій Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів/ Ю. А. Лабій (стр.18-21) Муратова Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування/ Т. М. Муратова [та ін.] (стр.22-26) Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв (стр.27-31) Римарчук М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу/ М. І. Римарчук (стр.32-36) Рудник В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів/ В. Т. Рудник (стр.37-40) Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/ Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський (стр.41-47) Yelahina N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students/ N. I. Yelahina [та ін.] (стр.48-54) Sokol M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process/ M. O. Sokol, Y. Szempruch (стр.55-60) Zayikina Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them/ Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova (стр.61-63) Вацеба Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті/ Т. С. Вацеба (стр.64-67) Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/ С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко (стр.68-70) Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна [та ін.] (стр.71-73) Кліщ І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.74-78) Кондратюк В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.79-81) Кульбашна Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти/ Я. А. Кульбашна [та ін.] (стр.82-87) Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/ В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак (стр.88-91) Мельник Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова (стр.92-95) Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.96-101) Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/ А. Я. Павляк (стр.102-106) Посохова К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.107-110) П’ятночка І. Т. Сутність лікарської діяльності/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага (стр.111-115) Радченко В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря/ В. В. Радченко (стр.116-120) Спіріна І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.121-123) Ханюков О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід)/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.124-130) Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/ О. О. Ханюков, О. В. Смольянова (стр.131-134) Хасхачих Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів/ Д. А. Хасхачих (стр.135-139) Lukash Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors/ Y. M. Lukash (стр.140-147) Sokol M. О. Basic writing strategies in foreign languages/ M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina (стр.148-153) Vykhrushch A. V. Occupational prestige among high school students/ A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla (стр.154-160) Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.161-168) Кушинська М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970)/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.169-171) Урбанович А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення/ А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар (стр.172-175) Федонюк Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу/ Л. Я. Федонюк [та ін.] (стр.176-180) Федчишин Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід/ Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.181-186) Білавич Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с./ Г. В. Білавич (стр.187-188) Матешук-Вацеба Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с./ Л. Р. Матешук-Вацеба (стр.189-1902) Interesting articles : Additional Access Points: Боярчук, О. Р. Буряк, О. Г. Козлова, Ю. В. Лабій, Ю. А. Муратова, Т. М. Посоленик, Л. Я. Римарчук, М. І. Рудник, В. Т. Хламанова, Л. І. Yelahina, N. I. Sokol, M. O. Zayikina, Т. S. Вацеба, Т. С. Дубина, С. О. Зарівна, Н. О. Кліщ, І. М. Кондратюк, В. Є. Кульбашна, Я. А. Мацькевич, В. М. Мельник, Н. О. Мельничук, І. М. Павляк, А. Я. Посохова, К. А. П’ятночка, І. Т. Радченко, В. В. Спіріна, І. Д. Ханюков, О. О. Хасхачих, Д. А. Lukash, Y. M. Sokol, M. О. Vykhrushch, A. V. Дідух, В. Д. Кушинська, М. Є. Урбанович, А. М. Федонюк, Л. Я. Федчишин, Н. О. Білавич, Г. В. Матешук-Вацеба, Л. Р. Шульгай, О. М. Павлюкович, Н. Д. Корніленко, М. О. Лебідь, О. М. Видойник, О. Я. Чайковський, Ю. Б. Fedchyshyn, N. O. Szempruch, Y. Ryndina, N. G. Хапченкова, Д. С. Поляк, О. Б. Потіха, Н. Я. Шевчук, С. Г. Маланчук, В. О. Соломчак, Д. Б. Кондаурова, Г. Ю. Ястремська, С. О. Олещук, О. М. Корнага, С. І. Шорніков, А. В. Єгудіна, Є. Д. Смольянова, О. В. Tsaryk, O. M. Horpinich, T. I. Рудяк, Ю. А. Чупашко, О. Я. Сафонова, О. В. Паламарчук, А. І. Пермякова, О. Г. Кінаш, М. І. Павлюкович, О. В. Хмель, С. І. Храмцов, Д. М. Авдєєв, О. В. Klishch, H. I. Titova, G. Yu. Бондаренко, С. В. Логойда, Л. С. Сатурська, Г. С. Хомазюк, В. А. Нагірний, Я. П. Шевчук, О. О. Фаузі, Є. С. Гетман, М. Г. Rybina, N. M. Smyla, J. Горкуненко, А. Б. Воробець, З. Д. Макар, Р. Д. Файфура, В. В. Чимпой, К. А. Довгаль, М. А. Колдунов, В. В. Трясак, Н. С. Клопоцький, Г. А. Худяков, О. Є. Ляліна, А. Ю. Хмель-Дунай, Г. М. Олійник, С. М. Ворохта, Ю. М. Чемересюк, І. Г. Варбанець, О. І. Горлачук, Н. В. Паласюк, Б. О. Ковалик, О. С. Бичков, О. А. Осташевська, Т. Г. Литовченко, Н. М. Калашникова, О. С. Кузьмак, І. П. Наумова, Л. В. Лотоцька, О. В. Бондаренко, Ю. І. |