Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті [Текст] = Experience in implementation of problem-based learning in Zaporozhye state medical university / Ю. М. Колесник [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: Проблемно-орієнтоване навчання в українській вищій медичній освіті з’явилося відносно недавно. Зважаючи на передовий світовий досвід, можна впевнено говорити про його актуальність та інноваційність. У даній роботі висвіт¬лено досвід Запорізького державного медичного університету щодо впровадження проблемно-орієнтованого навчання у студентів молодших курсів медичного факультету у рамках проекту 530519-Tempus-1-2012-1-UK-TEMPUS-JPCR “Створення Міжрегіональної мережі національних центрів медичної освіти, головним напрямом яких є впровадження проблемно-орієнтованого навчання з використанням віртуальних пацієнтів” (“ePBLnet”). Описано особливості адап¬тації навчального плану, використання платформи OpenLabyrinth для створення кейсів на базі віртуальних пацієнтів, показано роль створеного Медичного освітнього центру при ЗДМУ
Дод.точки доступу:
Колесник, Ю. М.
Авраменко, М. О.
Моргунцова, С. А.
Юрченко, І. О.

Вільних прим. немає