Структуризація та проблеми викладання клінічної мікробіології на етапі інтернатури [Текст] = Restructuring and problems of teaching clinical microbiology during internship / Г. К. Палій [и др.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 187-188. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
Анотація: Одержані в ході проведених досліджень результати засвідчують той факт, що процедури кластерного ана лізу, поряд із процедурами описової статистики та кореляційного і факторного аналізу, мають займати одне і з провідних місць у процесі створення як професіограм основних спеціальностей стоматологічного профілю, так і таких їх провідних складових, як психофізіограми та психограми. Запропонований підхід має великі перспективи як у разі визначення місця в структурі професіограм провідних показників функціонального стану сенсорних систем організму, так і цілого ряду інших критеріальних характеристик рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості сучасної студентської молоді. Виявлені особливості взаємозв’язків між показниками розвитку професійно-значущих характеристик функціонального стану сенсорних систем організму студентів, що засвоюють основні стоматологічні спеціальності, мають незаперечне прогностичне значення та вимагають урахування в подальшому під час розроблення здоров’язберігаючих технологій у вищих навчаль них закладах
Дод.точки доступу:
Палій, Г. К.
Широбоков, В. П.
Іванова, С. А.
Ковальчук, В. П.

Вільних прим. немає