Рябоконь, Н. О. Особливості когнітивного функціонування дітей із тривожно−депресивними розладами та їх роль у формуванні психологічної дезадаптації [Текст] = The features of cognitive functioning in children with anxiety-depressive disorders and their role in psychological maladjustment / Н. О. Рябоконь> // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 3. - С. 23-27. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ДЕТИ -- CHILD ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY (профилактика и контроль, психология, терапия, уход, этиология) ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER (профилактика и контроль, психология, реабилитация, этиология) КОГНИТИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- COGNITIVE THERAPY (методы, организация и управление, стандарты, тенденции) СОЦИАЛЬНАЯ ИЗОЛЯЦИЯ -- SOCIAL ISOLATION (психология) ПСИХОПЕДИАТРИЯ -- CHILD GUIDANCE (методы, обучение, организация и управление, стандарты, тенденции) БИХЕВИОРАЛЬНЫХ РАССТРОЙСТВ ЛЕЧЕНИЯ ПРОГРАММЫ -- RESIDENTIAL TREATMENT (классификация, методы, организация и управление, тенденции) Анотація: Вивчено один із проявів тривожно−депресивних розладів у дітей 6−14 років − когнітивні порушення, особливості яких залежать від віку дитини, гендерного аспекту, ступеня вираженості емоційних розладів. Виявлення когнітивної недостатності у таких дітей диктує необхідність розробки ефективних програм діагностики, терапевтичного втручання та психопрофілактики на ранніх етапах захворювання Вільних прим. немає |