Хайнке, Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Тенденції майбутнього з використанням TQM [Текст]. Частина 14. Життєвий баланс у бізнесі. Минуле: усвідомте своє минуле і чому ви стали саме такими, щоби за допомогою стратегічного менеджменту добитись сповнення бажань і досягнення цілей / Д. П. Хайнке ; пер. з нім. О. Яремко> // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2016. - № 4. - С. 46-48. - Продовж. у наст. номері MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика, этика) СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (тенденции, экономика, этика) Дод.точки доступу: Яремко, Олександра \пер.\ Вільних прим. немає |