Волощук, Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі [Текст] = Prospects of application of new and “forgotten” methods of teaching pharmacology in high school / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська> // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 8-11. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы) ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение) Анотація: У статті розглянуті роль та місце деяких прийомів запам’ятовування великої кількості матеріалу на кафедрі фарма¬кології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова як дієвої допоміжної форми для збіль¬шення обсягу пам’яті, засвоєння студентами знань, набуття умінь та навичок навчального процесу. Запропоновані мнемотехнічні методи, одним із яких є акроніми, органічно вписуються в педагогічний процес, сприяють економії часу студентів, доповнюють та урізноманітнюють викладання, а також відповідають умовам педагогічного середовища ви¬щих навчальних закладів Дод.точки доступу: Пашинська, О. С. Грималовська, О. В. Вільних прим. немає |